• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
با حضور شهردار شیراز و مسئولین شهری

پارک جنگلی نوید محمدی در شهرک کشن افتتاح شد

  • کد خبر : 17597
  • 20 اسفند 1399 - 13:12
پارک جنگلی نوید محمدی در شهرک کشن افتتاح شد
شهردار شیراز در مراسم افتتاح پارک جنگلی ٧هکتاری نوید محمدی کشن گفت: ما در شهرداری و شورا رویکرد جدیدی داشتیم و آن احترام به بزرگان شهر و کسانی است که مردم به آنها احترام می‌گذارند و اگر این نامگذاری صورت گرفته نشانه توجه و اهتمام نمایندگان شما در شورا به بزرگان شیراز است.

حیدر اسکندرپور گفت: پروژه پارک جنگلی نوید محمدی از قهرمانان ملی کاراته قرار بود پیش از این افتتاح شود اما به دلیل برخی کمبودها قبول نکردم و گفتم که باید این مشکلات برطرف شود و امروز پس رفع مشکلات این پارک افتتاح شد، اما هنوز هم معتقدم کار تمام نشده و این پارک نیازمند امکانات بیشتری است.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و ناظر شورای شهر در منطقه ۴شهرداری شیراز هم در مراسم افتتاح پارک جنگلی نوید محمدی افزود: دودمان در مراسم افتتاح بوستان نوید محمدی نیز گفت:زمانی که چنین فضاهای زیبایی ایجاد می‌شود  در وهله اول کارآمدی آن مورد نظر است و  پارک نوید محمدی با توجه به مشخصات آن معلوم است کارآمدی خود را دارد.
عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد:در این راستا به عنوان مثال اگر ما در جایی کتابخانه می‌سازیم انتظار داریم انسان فرهنگی تحویل بگیریم و زمانی هم که چنین فضایی برای ورزش می‌سازیم انتظار داریم  انسان‌هایی ورزشکار تربیت کنیم.
شهردار منطقه چهار شیراز نیز در مراسم افتتاح بوستان نوید محمدی نیز گفت:این پارک به مساحت ٧هکتار با کاربری ورزشی و تفریحی دیده شده که از جمله امکانات آن می‌توان به ٢و نیم. کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، زمین چمن مصنوعی، زمین برای ورزش‌های نوین مانند ورزش پتانک، بدمینتون و یک سکوی هزار متری برای ورزش همگانی اشاره کرد.
عبدالصالح رستم زاده ادامه داد: در همین راستا با همکاری هیات ورزش‌های همگانی ورزش همگانی هر روز  زیر نظر مربی در این محل برگزار می‌شود که به ویژه برای بانوان ورزش کنند.
وی اظهار داشت: در مجموعه شهرداری منطقه ۴ پروژه‌های متعدد دارد می‌شود و در حوزه  انسان محوری  دو بوستان با سه هکتار وسعت در خیابان فاخته و سفیر در حال انجام است.
شهردار منطقه چهار شیراز با اشاره به اجرای پنج کیلومتر فضای پارک حاشیه ای  در بلوار مهندسین و اجرای دو ونیم کیلومتر خط لوله  ابهای سطحی گفت:همچنین این منطقه با اجرای بیش از ۵٠٠هزار متر آسفالت در فاز اول نهصت آسفالت تا بهمن ماه یکی از موفق ترین در روکش آسفالت یکی از موفق ترین عملکرد داشته است.
بوستان جنگلی نوید محمدی به مساحت  شامل مجموعه ورزشی، زمین والیبال، فوتبال، پتانک، بسکتبال، پیست دوچرخه سواری، زمین بازی کودکان و پنج هزار اصله درخت در بولوار امیرکبیر، جنب تقاطع امام حسن مجتبی (ع) توسط شهرداری منطقه چهار شیراز احداث شده است.
نوید محمدی نخستین مدال آور تاریخ کاراته ایران در المپیک نوجوانان آرژانتین بود که در سال ۹۸ در سانحه تصادف درگذشت و در این مراسم از خانواده این قهرمان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17597

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.