• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
​رئیس سازمان پسماند شهرداری شیراز:

حال پاکبان حادثه دیده شیرازی مساعد است

  • کد خبر : 17589
  • 20 اسفند 1399 - 13:08
حال پاکبان حادثه دیده شیرازی مساعد است
یک پاکبان شیرازی چند روز پیش به دلیل بی‌احتیاطی یک خودرو رانا در شیراز دچار حادثه شد و هر دو پایش شکست، پیگیری خبرنگار فارس از شرایط وی نشان داد که حال عمومی این پاکبان مساعد است.

رئیس سازمان پسماند شهرداری شیراز گفت: پس از وقوع حادثه تصادف خودروی رانا با پاکبان عزیز ما، کلیه اقدامات لازم به سرعت انجام شده تا هیچگونه کم و کاستی برای وی و خانواده اش به وجود نیاید.
روح الله خوشبخت با اشاره به اینکه به لطف خدا حال عمومی پاکبان حادثه دیده خوب است، افزود: سازمان پسماند پای تمامی حق و حقوق پرسنل و زیرمجموعه های خود از جمله قشر زحمتکش پاکبانان ایستاده و ذره ای از آن کوتاه نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه هیچ هزینه ای را پاکبان حادیه دیده نخواهد پرداخت، ادامه داد: کلیه حمایت های لازم از وی صورت گرفته و این حمایت ها ادامه خواهد داشت.
این مقام مسئول همچنین گفت: حقوق و مزایای وی به صورت کامل در زمان مرخصی استعلاجی از سوی شرکت پیمانکار پرداخت خواهد شد تا میزان حقوق وی پایین نیاید.
خوشبخت درخصوص زمان بازگشت وی بر سر کار عنوان کرد: هنوز زمان بازگشت این پاکبان زحمتکش بر سر کار مشخص نیست و ما تابع دستورات پزشک معالج وی خواهیم بود و به طور قطع پس از بهبود کامل دوباره بر سر کار حاضر خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای از بین رفتن عوارض حادثه و عمل و همچنین به دلیل اینکه فشار زیادی به وی وارد نشود، تغییر شغل داشته و به یک شغل سبک تر مشغول خواهد شد.
رئیس سازمان پسماند شهرداری شیراز با بیان اینکه کار در شب بسیار سخت است، از مردم درخواست کرد: مردم هنگام رانندگی در شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند زیراکه به دلیل تاریکی هوا، دید محدود است و هرگاه ممکن است حادثه ای رقم خورد که دیگر قابل جبران نباشد.
 
مسئول امور ایمنی و بهداشت حرفه ای سازمان پسماند شهرداری شیراز در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار داشت: غالب حوادثی که برای پاکبانان رقم می خورد زمانی است که در شیفت کاری هستند، زمانی که به دلیل کم شدن سطح کنترل، بسیاری از مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و حتی گاهی اوقات با حالتی غیرطبیعی پشت فرمان ماشین نشسته اند.
امید جابری پیرامون حادثه اخیر توضیح داد: یک ماشین رانا با سرعت بالا از پشت به ماشین جمع آوری زباله و پاکبان ما خورده که بلافاصله خودرو مذکور متوقف شد و کارهای قانونی درحال انجام است.
وی ادامه داد: باتوجه به آموزش هایی که به پاکبانان داده ایم، به سرعت کارهای اولیه را نجام داده تا پلیس و اورژانس به محل حادثه رسیده و پاکبان مصدوم را به بیمارستان شهید رجایی منتقل کردند.
این مقام مسئول با اشاره به ارتباط مداوم با پزشک معالج و مدیر بیمارستان شهید رجایی برای بهبود هرچه زودتر پاکبان حادثه دیده گفت: در آن حادثه مچ هر دو پای فرد شکسته که عمل جراحی لازم بر روی آن انجام شده و وی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17589

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.