• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

روزنامه «خبرجنوب» در ایام نوروز منتشر می شود

  • کد خبر : 17472
  • 06 فروردین 1400 - 13:34
روزنامه «خبرجنوب» در ایام نوروز منتشر می شود
روزنامه «خبرجنوب» امسال نیز در ادامه سنت بیست و يك ساله، به انتشار نوروزی خود ادامه داده تا چرخه اطلاع رسانی و آگاهی را تداوم بخشد.

این روزنامه از ۳۰ اسفندماه ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ اقدام به چاپ نوروزی می کند و در کنار نسخه چاپی، از طریق سایت و شبکه‌ های اجتماعی خود نیز آخرین رویدادها و تحلیل‌ های داخلی و بین المللی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
حسین واحدی پور مدیر مؤسسه «خبر» با اشاره به انتشار نوروزی «خبرجنوب» و فعالیت ۲۴ ساعته فضای مجازی این مجموعه در ایام تعطیلات عید، گفت: با وجود وضعیت بغرنجی که به دلیل ویروس کرونا و کمبود کاغذ برای مطبوعات رقم خورده است، تلاش مجموعه «خبر» بر این است که با فعالیت رسانه ‌ای خود در نوروز، بخشی از خلاء اطلاع رسانی در تعطیلات را پر کند و به عنوان تنها روزنامه کشور که در طولانی ‌ترین تعطیلات کشور بدون وقفه منتشر می ‌شود، ارتباط خود را با مخاطبانش حفظ کند.
وی با بیان به اینکه چاپ و انتشار روزنامه در ایامی که مشکلات و کمبودهای مرتبط با کرونا از یکسو و مشکلات کاغذ، چاپ و توزیع از سوی دیگر گریبان فعالان مطبوعاتی را گرفته، امری دشوار است، گفت: با این همه مؤسسه «خبر» عزم خود را برای همراهی همیشگی با مردم جزم کرده و علاوه بر نسخه چاپی روزنامه «خبرجنوب»، از طریق سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نیز اقدام به درج تازه‌ ترین اخبار و رویدادها می کند تا به این ترتیب بر سر عهد خود با مخاطبان باقی بماند و بدون یک روز تعطیلی به انتشار خود ادامه دهد.
مدیرمسئول و سردبیر روزنامه «خبرجنوب» با اشاره به ورود این روزنامه به چهل ودومین سال فعالیت حرفه‌ای خود، ابراز داشت: تلاش ما بر این است که بر مبنای دو اصل شفاف سازی و صداقت، به دور از وابستگی ‌های جناحی، کارکرد رسانه‌ ای نوین را با درآمیختن فضای رسانه‌ ای مکتوب و مجازی ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17472

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.