• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز؛

بسیجیان ولی نعمتان نظام و پاسداران اصلی این انقلابند

  • کد خبر : 17423
  • 26 اسفند 1399 - 15:02
بسیجیان ولی نعمتان نظام و پاسداران اصلی این انقلابند

سرهنگ پاسدار سرورزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در نشست پایان سال حوزه مقاومت بسیج ادارات ثامن الائمه(ع) در محل سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی شیراز با بیان اینکه بهره‌مندی معنوی لازم از اعیاد پیش رو داشته باشیم و دیگران را دعاکنیم، گفت: بسیجیان ولی نعمتان نظام و پاسداران اصلی این انقلاب هستند. […]

سرهنگ پاسدار سرورزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در نشست پایان سال حوزه مقاومت بسیج ادارات ثامن الائمه(ع) در محل سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی شیراز با بیان اینکه بهره‌مندی معنوی لازم از اعیاد پیش رو داشته باشیم و دیگران را دعاکنیم، گفت: بسیجیان ولی نعمتان نظام و پاسداران اصلی این انقلاب هستند.

سرورزاده با بیان اینکه جایگاه فرمانده پایگاه در ادارات یک جایگاه صالح هست و یک فرد صالح در این جایگاه قرار می‌گیرد، گفت: آن شخص می‌بایست الگو آن اداره باشد و انتخاب آن‌ها در مجموعه بسیج هم بر همین شیوه است.

وی افزود: تمام فعالیت بسیج ادارات باید در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

جانشین سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: فرمانده پایگاه فرد مورد اطمینان ،معتمد و امین اداره بین کارکنان و ارباب رجوع می‌باشد و در همین راستا ارباب رجوع و کارکنان می‌بایست به مکتب بسیج آشنا و جذب به این مکتب شوند.

سرورزاده در آخر با بیان اینکه اصل بسیجی بودن تابعیت از ولایت است، افزود: قدر جایگاه و مسوولیت خود را بدانید و به شیوه خدا پسندانه خدمت کنید.

محمدعلی لطافت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن خوش‌آمدگویی به جمع حاضر در این نشست فرماندهان،گفت: جهاد کشاورزی وظیفه تامین امنیت غذایی را برعهده دارد و تمام تلاش خود را در این موضوع انجام خواهد داد.

وی در خصوص تولید مرغ گفت: موضوع پیگیری تولید مرغ برعهده جهاد کشاورزی است و مشکلی در این بحث وجود ندارد و توزیع آن بر عهده سایر نهادها است.

در ادامه علیرضا عسکری رئیس منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیراز در خصوص معیشت مردم در این روزها گفت: با استفاده از بسیجیان می‌توان واسطه‌ها و دست دلالان را از موضوع مشکلات معیشتی مردم کوتاه کرد.

وی به نمایندگی جامعه ایثارگری افزود: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی همکاری و همراهی با مجموعه جهادکشاورزی را دارد.

در پایان احکام مسوولیتی برخی از فرماندهان پایگاه های تابعه و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات ٨ ثامن الائمه(ع) شیراز اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17423

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.