• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
16
فرماندار قیروکارزین خبر داد:

فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ در قیروکارزین با دقت آغاز شده است

  • کد خبر : 17419
  • 25 اسفند 1399 - 13:43
فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ در قیروکارزین با دقت آغاز شده است
فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: به دنبال ابلاغ دستورالعمل انتخابات ۱۴۰۰ فرآیند اجرایی در این شهرستان آغاز و به دقت دنبال می شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرگزاری های محلی، تصریح کرد: در اولین گام انتخابات شورا های اسلامی شهرهای شهرستان نسبت به صدور آگهی و ثبت نام از دواطلبین اقدام کرده ایم .
این مقام مسئول با بیان اینکه هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا نیز انتخاب شده اند، افزود: اعضای اصلی و علی البدل هیات های اجرایی از بین معتمدین پس از رای گیری مشخص و معرفی شده اند.
کریمی با تاکید بر اینکه هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم، پر شور و با رعایت اصل بی طرفی و اجرای صریح قانون با همکاری همه مسئولین مربوطه است، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام در انتخابات شورا های اسلامی شهرها ثبت‌ نام خود را به به روز آخر و ساعات پایانی موکول نکنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قیروکارزین ضمن اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبین انتخابات پیش روی به چهار روش امکان پذیر است، ابراز کرد: دواطلبین از طریق تلفن همراه، نسخه های ویندوز رایانه های شخصی، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و حضور مستقیم در فرمانداری این شهرستان از ساعت هشت تا ۱۸ می توانند نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.
به گفته وی؛ بر اساس آخرین آمار تا کنون ۲۴ نفر برای انتخابات شورا های شهر های این شهرستان نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کرده اند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین تاکید کرد: بر اساس ماده ۲۱ انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا تمامی دستگاه های دولتی و نهاد های انقلابی موظف و مکلف هستند تا کلیه امکانات پشتیبانی و مالی خود را حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران در اختیار برگزار کنندگان انتخابات قرار دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17419

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.