• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9
برگزیدگان جشنواره ملی رسانه شهر معرفی می شوند؛

دکتر علیرضا کتابدار در شیراز از روزنامه نگاری شهری می‌گوید

  • کد خبر : 17210
  • 17 اسفند 1399 - 14:39
دکتر علیرضا کتابدار در شیراز از روزنامه نگاری شهری می‌گوید
برگزیدگان نخستین دوره جشنواره ملی رسانه شهر مشخص شده و طی آیینی، معرفی می شوند. معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام این خبر گفت: برگزاری آیین پایانی جشنواره ملی رسانه شهر و برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری شهری در حاشیه آن خبر داد.

فرزاد صدری با اشاره به «نقش گسترده رسانه در دنیای امروز و تأثرپذیریِ همه شئون حیات اجتماعی از آن» گفت: جشنواره ملی رسانه شهر بر همین مبنا پایه‌ریزی شد تا بتواند با استفاده ظرفیت روزنامه‌نگاران و دانش‌افزایی آنها در مسیر  مسئولیت‌پذیر کردن شهروندان مبتنی بر نقش آموزشی واطلاع‌رسانی رسانه ها، افزایش مشارکت مردم از طریق رسانه ها در مدیریت شهری، پویایی و زنده نگه داشتن حیات شهری از طریق اطلاع رسانی به‌موقعِ موضوعاتِ مبتلابه شهروندان، حل مشکلات زیست محیطی شهری، ترافیک و معظلات مربوط به تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ وگامی علمی و تخصصی برداشته بردارد.
وی افزود: استقبال خوبی از جشنواره به عمل آمد و بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس خبری حوزه شهری آثار خود را در رشته‌های مصاحبه و عکس به دبیرخانه ارسال کردند.
این روزنامه‌نگارپیشکسوت با بیان اینکه داوری جشنواره توسط سه شخصیت شناخته شده روزنامه‌نگاری ایران انجام شده است، تأکید کرد: داوری آثار برعهده دکتر علی اکبر قاضی‌زاده، دکتر علیرضا کتابدار و اسماعیل عباسی بوده است که برگزیدگان در روز شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰  معرفی خواهند شد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: با هدف دانش‌‎افزایی خبرنگاران حوزه شهری، کارگاه آموزشی با عنوان «روزنامه‌نگاری شهری» نیز در همین تاریخ  ساعت ۹ با حضور دکتر علیرضا کتابدار سرداور جشنواره برگزار خواهد شد.
صدری با بیان اینکه «این کارگاه آموزشی برای برای اهالی رسانه شیراز به صورت حضوری و متقاضیان سایر نقاط کشور، مجازی برگزار می شود»، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه می توانند عبارت «رسانه شهر» را به شماره ۰۹۰۱۶۱۰۳۰۸۳ ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17210

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.