• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
​شهردار شیراز:

برای امیدواری مردم به آینده شهر و کشور تلاش می کنیم

  • کد خبر : 17187
  • 16 اسفند 1399 - 14:18
برای امیدواری مردم به آینده شهر و کشور تلاش می کنیم
شهردار شیراز با اعلام اینکه در شرایط سخت اقتصادی نیز می توان کار کرد، گفت: عهد کرده‌ایم تا زمانی که در شهرداری مشغول به خدمت هستیم، به اندازه توان خود برای امیدواری مردم به آینده شهر و کشور تلاش کنیم.

حیدر اسکندرپور در آیین آغاز کاشت درخت در محدوده پیاده‌راه سلامت منطقه ۲ شهرداری شیراز، گفت: امروز هم در همین شرایط سخت بیش از ١۵٧ پروژه شاخص در این کلانشهر در حال اجراست.
وی اضافه کرد: اکنون بیش از ۴٠٠ میلیارد تومان پروژه در محدوده میدان کوزه گری همچون مجتمع سینمایی جوان، زمین چمن استاندارد، پیاده راه احمد بن موسی (ع)، تقاطع مدافعان سلامت و … حال اجراست که بی سابقه محسوب می‌شود.
شهردار شیراز، یکی از جذاب ترین پروژه‌های شهری در این کلانشهر را پردیس سینمایی جوان ذکر و اضافه کرد: به صراحت امروز به تهران اعلام می‌کنیم که با افتتاح این پردیس سیمنایی، شیراز می‌تواند میزبان جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۰ باشد.
اسکندرپور تاکید کرد: پیشرفته ترین تجهیزات سینمایی را برای استقرار در پردیس سینمایی جوان که دارای ۵ سالن است، خریداری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اغلب بلوارهای مناطق این کلانشهربه ویژه شهرداری منطقه دو با درختان و درختچه‌ها زیباسازی شده‌اند، گفت: حجم درختکاری انجام شده طی یکسال گذشته در شیراز بی‌نظیر بوده و به عنوان مثال؛ فضای سبز اطراف بلوار مدرس که به دلیل احداث خط مترو نابود شده بود اما امروز با درخت و درختچه سرو و چنار و گل به آراستگی رسیده است.
شهردار منطقه دو شیراز نیز تعریف یک زمین چمن، پردیس جوان، فرهنگسرا، طراحی یک پارک ۵ هکتاری که به زودی کلنگ آن به زمین زده می‌شود و احداث اولین مجموعه فرهنگی و و ورزشی ویژه بانوان را از پروژه‌های شاخص در این منطقه ذکر کرد.
غلامرضا شهریاری خاطرنشان کرد: با دست خالی بسیاری از این پروژه‌ها در دستور اجرا قرار گرفت و خوشبختانه امروز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
فرمانده ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز نیز گفت: قرارگاه شهید اسکندری در مجموعه سپاه راه‌اندازی شده تا بتوانیم ما هم سهمی در کمک‌رسانی در مناطق محروم شیراز داشته باشیم.
سرهنگ پاسدار مجید علیپور، خاطرنشان کرد: قرارگاه مردم یاری شهید اسکندری همگام با دستگاه‌های خدمات رسان همچون شهرداری، تلاش خواهد کرد تا بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود و شهرداری شیراز در این زمینه با اجرای پروژه های مختلف بسیار خوب عمل کرده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17187

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.