• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
در راستای توسعه فضاهای تفریحی شهرداری منطقه سه شیراز

بوستان رسانه توسط اصحاب رسانه افتتاح شد

  • کد خبر : 17178
  • 17 اسفند 1399 - 14:13
بوستان رسانه توسط اصحاب رسانه افتتاح شد
بوستان رسانه در شیراز با ۳۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع وسعت، یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ در مجاورت ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز در آیین بهره برداری از این پروژه‌ گفت: مدیریت فعلی شهر شیراز توجه ویژه به اصحاب رسانه و فعالیت های این حوزه دارد و از همین رو اولین پارک رسانه این کلانشهر در مجاور اولین خبرگزاری رسمی کشور (ایرنا) به بهره برداری رسید تا محلی برای گردآمدن اصحاب رسانه باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور افزود: بزودی کار ساخت کتابخانه تخصصی رسانه در محل پارک رسانه نیز آغاز و پیش بینی می شود که این کتابخانه تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.
شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: بوستان رسانه با مساحت ۴۷۰۰ متر با اعتباری نزدیک به ۳۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان که فقط ۲۸ میلیارد آن متعلق به قیمت زمین آن است در بلوار ابونصر شیراز قرار گرفته است.
کریم شکوهیان افزود: ما در این محدوده فضای سبز چندانی نداشتیم و با هدف توسعه فضای سبز و افزایش تعاملات اجتماعی و همچنین در نظر گرفتن محلی برای گردهمایی‌های خبری و برنامه‌های رسانه‌ای مختص اهالی رسانه اقدام به احداث این بوستان و نامگذاری آن به نام قشر شریف رسانه نمودیم.
در ادامه ناظر شورای شهر شیراز در شهرداری منطقه ۳ که خود نیز از اصحاب رسانه هست و با دشواری‌های امور رسانه‌ای به خوبی آشنا است در آیین افتتاح پارک رسانه گفت: خوشحالم که فضای دیگری به نام رسانه احداث شده است.
سعید نظری افزود: با وجود شیوع کرونا در اواخر سال قبل و تشدید آن در بهار سال جاری، این پروژه از اردیبهشت شروع شد و اکنون به نتیجه رسید.
پارک رسانه با هدف توسعه فضای سبز شهری و تقویت روابط اجتماعی و افزایش سرزندگی دارای مسیر پیاده روی ،فضای سبز، نقاشی دیواری، زمین بازی کودکان، نماد رسانه، نورپردازی و تجهیزات مورد نیاز است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17178

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.