• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیرکل ورزش و جوانان فارس :

برای پیشرفت ورزش فارس باید جامعه ورزش استان با هم متحد شود

  • کد خبر : 17123
  • 16 اسفند 1399 - 18:47
برای پیشرفت ورزش فارس باید جامعه ورزش استان با هم متحد شود
عباس حاجی زاده گفت: برای پیشرفت و توسعه روز افزون ورزش فارس، همه باید دست در دست هم نهیم و ورزش فارس را به جایگاه خود برسانیم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس عباس حاجی زاده صبح امروز در جمع پیشکسوتان ورزش کاراته گفت : برای پیشرفت و توسعه روز افزون ورزش فارس همه ارکان ورزش فارس باید در کنار هم قرار گیریم و ورزش استان را به جایگاه خود برسانیم.

حاجی زاده همدلی ، همکاری و هم فکری جامعه ورزش را رمز موفقیت دانست و گفت:  از جامعه ورزش می‌خواهم با همیاری و اتحاد و فارغ از نگاه شخصی در راه پیشرفت ورزش فارس هم قدم شویم.

وی ادامه داد:  متاسفانه هر زمان که ورزش فارس رو به پیشرفت است عده‌ای سعی در سنگ اندازی در این مسیر را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: ما از انتقاد ناراحت نمی‌شویم و انتقاد سازنده را با جان و دل می پذیریم  ،اما امروز عده‌ای معدود با قصد و منافع شخصی سعی در تخریب عملکرد اداره کل ورزش و جوانان را دارند.

حاجی‌زاده سپس در تشریح عملکرد ورزش فارس در سال ۹۹ گفت: با وجود همه گیری کرونا و بدهی های سنگین مالی نگذاشتیم ورزش فارس تعطیل شود.

متولی ورزش فارس تجلیل از بانوان قهرمان افتخارآفرین استان در روز زن با حضور استاندار، تجلیل از مسافران و ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ، تصویب اهدا ۵۰ سکه به مدال آوران المپیک توکیو از سیاست های تشویقی ورزشکاران در این اداره کل دانست .

وی سپس با اشاره به قهرمانی تیم شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال گفت : برای اولین بار در سطح استان فارس بعد از ۵۳ سال یک تیم در لیگ برتر قهرمان کشور شد.

حاجی زاده با ذکر استمرار حرکت چرخ توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح استان نیز گفت : با وجود بدهی های سنگین مالی افتتاح ۵۹ پروژه ورزشی و همچنین چندین پروژه دیگر در دو هفته پایانی سال جاری نشان داد چرخ  توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان از حرکت نایستاده است.

وی سپس با اشاره به مساعدت های مالی تیم های ورزشی استان گفت:  با وجود کاهش چشمگیر درآمدها حدود ۱۰ میلیارد را به تیم های دسته یک و لیگ برتری آقایان و بانوان استان کمک کرده ایم .

وی ادامه داد : تمام کمک و مساعدت های اداره کل ورزش و جوانان در قالب قانون انجام شده و خواهد شد و خارج از این چارچوب این اعمال امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در  بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به صدمات کرونا بر پیکره ورزش استان گفت:  ورزش استان در همه گیری کرونا آسیب جدی به خود دید  و با همه این مشکلات مجموعه ورزش و جوانان در چارچوب قانون و تصمیمات ابلاغی ستاد ملی کرونا مساعدتهای مالی در جهت کم کردن این آسیب ها در نظر گرفت.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون بیش از ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درخواست تسهیلات ثبت شده است که از این مقدار حدود ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

حاجی زاده افزود: با پیگیری‌های انجام شده در تلاشیم با کاهش مراحل اداری و بانکی تعداد تسهیلات پرداختی افزایش یابد .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : مستاجرین اماکن ورزشی زیر مجموعه اداره کل نیز با تمدید قرارداد و بخشش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی اجاره بها از این طرح بهره‌مند شدند.

حاجی زاده در بخش پایانی صحبتهای خود با اشاره به عدم وجود خانه های تخصصی رشته کاراته در سطح استان گفت: در سال های گذشته توسعه زیرساخت ها رشد خوبی داشته است ولی متاسفانه این ساخت و با هدف مشخص انجام نشده است و بسیاری از رشته ها از جمله کاراته فاقد مکان تخصصی در سطح شهرستان ها هستند.

وی سپس کاراته را یکی از رشته های طرح آمایش ورزش فارس خواند و ادامه داد : در سال ۱۴۰۰ تجهیز مکانی به این منظور و یا ساخت خانه کاراته شهر شیراز آغاز خواهد شد تا کمبود این مکان تخصصی نیز در این کلانشهر جبران شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17123

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.