• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز خبر داد؛

کفش‌های ارتوپدی طبی راه حلی مناسب در درمان مشکلات پا

  • کد خبر : 17090
  • 10 اسفند 1399 - 9:04
کفش‌های ارتوپدی طبی راه حلی مناسب در درمان مشکلات پا

به گزارش سحاب پرس، مهرداد لک‌زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه کفش طبی ارتوپدی برای پای افراد پشتیبانی عالی ایجاد می‌کند، گفت: این کفش‌ها نه تنها برای تهیه قوس مناسب در پاهای افراد طراحی می‌شوند بلکه کفش های طبی ارتوپدی پاشنه‌های شما را نیز می‌پوشانند و می‌توانند به اصلاح مجدد پا […]

به گزارش سحاب پرس، مهرداد لک‌زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه کفش طبی ارتوپدی برای پای افراد پشتیبانی عالی ایجاد می‌کند، گفت: این کفش‌ها نه تنها برای تهیه قوس مناسب در پاهای افراد طراحی می‌شوند بلکه کفش های طبی ارتوپدی پاشنه‌های شما را نیز می‌پوشانند و می‌توانند به اصلاح مجدد پا کمک کنند.

وی افزود: بدون این پشتیبانی و هماهنگی مناسب در کفش و پا، ممکن است بیماری‌ها و مشکلات دردناک و ناامید کننده‌ای مانند فاسیت کف پا و سایر مشکلات کف پا ایجاد شود.

مهرداد لک زاده با بیان اینکه درد پا با پوشیدن کفش های طبی ارتوپدی کاهش می‌یابد، گفت: افراد بین ۵ تا ١٠ هزار قدم در روز به طور متوسط بر می‌دارند و اگر از کفش های مناسب استفاده نکنند با قدم زدن در روز که بسیاری از مراحل در آن‌ها قرار دارد، آسیب‌هایی را که به پا وارد می‌کنند.

وی افزود: کفش های طبی ارتوپدی به انگشتان شما فضای مورد نیاز برای حرکت راحت را می‌بخشند و اغلب در اندازه و عرض‌هایی وجود دارند که در کفش معمولی در دسترس نیست.

لک زاده به سحاب پرس گفت: کفش های ارتوپدی طبی مانع ساییده شدن پای افراد در مقابل کفش می‌شوند و پاشنه‌هایی ندارند که پاها را به سمت موقعیت‌های غیرطبیعی و ناراحت کننده سوق دهد.

لک زاده ضمن اینکه پوشیدن کفش طبی ارتوپدی می‌تواند جریان خون را افزایش دهد، گفت: اگر افراد از درد عصب دیابتیک رنج می‌برند کفش های طبی ارتوپدی می‌تواند بهترین راه حل باشد.

وی افزود: برای کسانی که از نوروپاتی دیابتی رنج می‌برند، پوشیدن کفش هایی که راحت هستند و از پشتیبانی قوسی بسیار خوبی برخوردار هستند، بسیار مهم است و کفش ارتوپدی باعث می‌شود پا در یک محیط سالم حرکت و عملکرد داشته باشد.

لک زاده گفت: این کفش‌ها در واقع می‌توانند افراد دیابتی را در مقابل از دست دادن پا نجات دهند.

مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه کفش ارتوپدی هزینه ای کمتر از عمل جراحی پا دارد، افزود: مراقبت نکردن از پاها به احتمال زیاد عوارضی را برای شما به همراه خواهد داشت و پوشیدن این نوع کفش‌ها در هنگام درد پا یا سایر مشکلات پا می‌تواند از نیاز به جراحی پر هزینه در آینده جلوگیری کند.

وی گفت: این نوع کفش‌ها را می‌توان به عنوان یک ابزار پیشگیری کننده در نظر گرفت و مشکلات پا را می‌توان با کفش‌های طبی ارتوپدی برطرف نمود و شرایط به خصوص پا را اصلاح کرد و به حفظ قوس پا کمک کرد.

لک‌زاده با بیان اینکه خیلی اوقات مشکل عمده پا به خاطر پوشیدن کفش های اشتباه رخ می‌دهد، گفت: کفش های طبی ارتوپدی می‌تواند راه حلی برای مشکلات پا که پیش رو هست باشد.

وی گفت: کفش طبی ارتوپدی تحرکی برابر برای برخی از افراد فراهم می‌نماید و باعث درمان و جلوگیری درد مزمن پا و مسائلی مانند صافی پا، فاسیت پلانتار، برآمدگی، همبرتو و خار پاشنه می‌شود.

لک زاده گفت: کفش طبی ارتوپدی به سادگی برای پای افراد مناسب است و هیچ انکاری وجود ندارد کفش های طبی ارتوپدی باعث می‌شوند در پاها احساس خوبی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه کفش ارتوپدی و کفش‌های سفارشی می‌توانند درد کمر و پا را کاهش دهند و به افراد در راحتی و پشتیبانی بیشتر کمک نماید و باید به عنوان یک درمان پزشکی لازم برای یک شرایط پزشکی واجد شرایط تجویز شود و شما باید برای دریافت تشخیص و تجویز خود اقدام کنید.

مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز در آخر افزود: این کلینیک آمادگی دارد با توجه به وضعیت بیمار و با رنگ دلخواه و کیفیت ساخت بسیار عالی کفش های مورد نیاز افراد را بسازد.

گفتنی است این کلینیک در شهر شیراز و در آدرس سی متری سینما سعدی ، ذوالانوار غربی، پلاک ۱۲۳ واقع شده و شماره های تماس نیز ۰۷۱۳۲۳۵۵۷۷۲ و ۰۹۱۷۶۹۵۵۱۳۱ و آدرس اینستاگرام @orthopedi.fani.dena.shiraz می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17090

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.