• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
10

برنامه ریزی های دوران پسا کرونا در زمینه صنعت گردشگری در حال انجام است

  • کد خبر : 1704
  • 27 فروردین 1399 - 8:14
برنامه ریزی های دوران پسا کرونا در زمینه صنعت گردشگری در حال انجام است
در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در استان فارس نسبت به برنامه ریزی های دوران پسا کرونا در ایجاد فرصت مطالعاتی و سیاست گذاری حوزه صنعت گردشگری، گفت و گوهایی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در ابتدای این جلسه مطرح کرد:برنامه ریزی های دوران پسا کرونا با همکاری تمامی دستگاه‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است که این اداره کل در زمینه برآورد خسارات های ناشی از بیماری فراگیر اخیر، گزارشاتی را تهیه و به مقامات استانی و وزرات مربوطه آماده کرده و اکنون نیز در حال برنامه ریزی و اجرای سیاست های تعریف شده سال ۹۹ متناسب با دستورالعمل بالا دستی کشور و شعار سال “جهش تولید ” است .

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در استان فارس هم در زمینه ایجاد شرایط مناسب در دوران پسا کرونا تاکید کرد و در این زمینه افزود: شرایط پیش آمده موجب تاسف و خسارت هایی به صنعت گردشگری شده است که فراهم ساختن شرایط مناسب در این خصوص در پایان این بیماری، از جانب دستگاه های مسئول در این زمینه مهم ارزیابی می شود .

وی مطرح کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان یک مرجع تخصصی اجرایی، این استان و شهر شیراز نیز در خصوص تعطیلی اجتماعات در بقاع متبرکه و حرم های مطهر در کشور پیشتاز شد و نسبت به رعایت مسائل مربوط به سلامت و بهداشت مردم حساسیت نشان داده و مصوبات ستاد مذکور را رعایت و انجام گرفت.

در این دیدار گفت و گو هایی در زمینه موضوعات فرهنگی، گردشگری، ایجاد تفاهم نامه هایی در این زمینه و همچنین اهمیت هماهنگی های بین دستگاهی مطرح و بیان گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1704

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.