• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
​معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز:

در سامانه «PMIS» کلیه فرآیندهای آگهی مناقصه، انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد به صورت سیستمی انجام می شود

  • کد خبر : 16941
  • 05 اسفند 1399 - 6:36
در سامانه «PMIS» کلیه فرآیندهای آگهی مناقصه، انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد به صورت سیستمی انجام می شود
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز در مراسم رونمایی از سه سامانه «PMIS»، «سبزینه» و «مدیریت جامع حمل و نقل بار» گفت: کلیه فعالیت ها در سامانه «PMIS» مبتنی بر بودجه مصوب، سلامت اداری، شفافیت و افزایش کارایی و اثر بخشی سازمانی است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، راضی تصریح کرد:  PMIS سامانه اطلاعات مدیریت پروژه و سامانه فرایندها و سلسه مراتبی است که نقطه آغازین ان بودجه مصوبه شهرداری شیراز است که بعد از تخصیص و تامین  اعتبار کلیه فر ایندهای اگهی مناقضه  و انتخاب پیمانکار و انعقادقرارداد بصورت سیستمی انجام می شود .
وی  با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این سامانه ایجاد یک ساختار یکپارچه نرم افزاری در رابطه با هماهنگی بین حوزه های ستادی و اجرایی و ارتباط با برنامه های بودجه ای، فنی، عمرانی و مالی است، افزود: این پروژه مبتنی بر برنامه ریزی مشارکتی است که امیدواریم منشا ارتقا سلامت اداری و بلوغ سازمانی مجموعه شهرداری شیراز باشد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز عنوان کرد: ویژگی مهم این سامانه بحث استفاده از دانش و هوش سازمان و استفاده از لایحه های GIS است که یک ابراز  بسیار قدرتمند  برای رده های مدیریتی است که این سامانه تعریف شده است.
وی ادامه داد: این سامانه  سال ۹۷ شروع شد و ۴ تیم کاری برای راهبری این سامانه تشکیل شدند که ۱۵۰ نفر از کارشناسان شهرداری با این پروژه همکاری داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16941

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.