• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13
معاون دادستان شیراز:

اقدامات شهرداری شیراز در الکترونیکی کردن امور تحسین برانگیز است

  • کد خبر : 16937
  • 05 اسفند 1399 - 6:32
اقدامات شهرداری شیراز در الکترونیکی کردن امور تحسین برانگیز است
معاون دادستان شیراز در مراسم رونمایی از سه سامانه «PMIS»، «سبزینه» و «مدیریت جامع حمل و نقل بار» شهرداری شیراز گفت: هوشمندسازی در حوزه شهری و الکترونیکی کردن امور امر بسیار مهمی است که از این رو اقدامات شهرداری شیراز در این حوزه تحسین رییس کل دادگستری استان فارس را نیز در پی داشته است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، ابراهیم ابراهیمی افزود: شهرداری شیراز پرچم دار هوشمندسازی شهری است، در سامانه‌های جدید شهرداری شیراز که بر پایه gis  تدارک دیده شده شاهد بهبود امور در حوزه شهری خواهیم بود، استفاده از این سامانه ها در حوزه قضاء،استفاده از آن در بارگزاری اطلس بزه کاری تا استفاده از آن در رابطه با تامین ادله مدنی  و کیفری و بهره از آن در جهت برنامه ریزی های امنیتی و ایمنی، نظارت بر پیشرفت پروژه های شهری و رفتار پیمانکاران، ایجاد رویه واحد در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز برای توزیع متوازن و عادلانه خدمات ازجمله مزایای سامانه های هوشمند شهرداری شیراز است.
وی تصریح کرد: سامانه های مدیریت شهری در روند کاهش فساد اداری و کمتر شدن نارضایتی های عمومی با حذف حضور فیزیکی شهروندان در مجموعه شهرداری بسیار موثر است.
دادستان شیراز با بیان اینکه هر اندازه ممیزی محوری کاهش یابد سلامت اداری افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: مجموع سامانه هایی که امروز در مدیریت شهری شیراز به بهره برداری رسید و بطور کلی می توان به آن عنوان رصدخانه خدمات شهری داد.
ابراهیمی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی معانی فراتر از اقدامات نیروهای انتظامی و پلیس دارد، افزود: هوشمندسازی امور همانند اتاقکی شیشه ای می ماند که مردم از نزدیک شاهد اقدامات و عملکردها خواهند بود.
ابراهیمی  گفت: ارایه خدمات با بهره برداری از این سامانه ها اکنون بصورت عادلانه در مناطق شهری این کلانشهر محقق خواهد شد و اکنون خدمات در مناطق جنوب شهر با شمال این شهر تفاوتی ندارد و در جایگاه شهروندی این اقدامات قابل تقدیر است.
وی به ارتقاء سلامت اداری و کاهش فساد بر مبنای اسناد بالادستی و فرودستی اشاره کرد و گفت: کنوانسیون‌هایی در حوزه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری داریم که ایران نیز به آن ملحق شده و بر مبنای این کنوانسیون ها قوانین داخلی و دستورالعمل های متفاوتی نیز در دوران ریاست کنونی قوه قضائیه تدوین شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16937

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.