• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11
با نظافت و پاکیزگی شهر شیراز؛

سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز به استقبال نوروز می رود

  • کد خبر : 16869
  • 06 اسفند 1399 - 6:18
سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز به استقبال نوروز می رود
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از آمادگی این سازمان برای استقبال از سال جدید خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، خوشبخت گفت: هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز فعالیت های سازمان مدیریت پسماند در اسفند ماه به دلیل پاکسازی های شهر بیشتر می شود.
وی بیان داشت: با هماهنگی یاوران شورا و همچنین معاونت های خدمات شهری  مناطق یازده گانه پاکسازی و جمع اوری پسماند خشک قابل بازیافت محله به محله شهر از اول اسفند شروع و علاوه بر امور روزانه، نظافت محله ها به صورت ویژه پیگیری می شود.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: علاوه بر نظافت محله به محله، تیم های پاکسازی زمین های باز با ماشین آلات لازم، پسماندهای عمرانی و ساختمانی تخلیه شده در زمین های باز مشرف به معابر را جمع آوری نموده و  زمینها را پاکسازی می کنند.
وی ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه از نیمه دوم اسفند میزان تولید پسماند به دلیل خانه تکانی ها افزایش چشمگیری خواهد داشت و گاهی تا ۵/۱ برابر حالت عادی می رسد، تیم های کارشناسی ضمن بازدید از ماشین آلات شرکت های خدمات شهری، وضعیت ناوگان جمع آوری و حمل پسماندها را بررسی نموده تا مشکلات احتمالی مرتفع گردد.
خوشبخت اظهار داشت: این اقدامات در کنار امور روزانه برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و در راستای خانه تکانی شهروندان می باشد و سازمان مدیریت پسماند آماده جمع آوری پسماندهای حجیم شهروندان در هنگام خانه تکانی ها می باشد.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن تشکر از همراهی و همکاری شهروندان با این سازمان در سالی که گذشت، از شهروندان تقاضا نمود با کاهش تولید پسماند، رعایت برنامه جمع آوری پسماند به ویژه در روزهای پایانی سال و تفکیک پسماندها از مبدأ این سازمان را در خدمات رسانی بهتر یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16869

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.