• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

در راه ماندن «آخرین نامه» در گراش

  • کد خبر : 16816
  • 06 اسفند 1399 - 15:19
در راه ماندن «آخرین نامه» در گراش

نمایش «آخرین نامه» که از ۲۹ بهمن‌ماه در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفته بود، نیز با این افزایش همه‌گیری کرونا، در راستای کنترل همه‌گیری بیماری کرونا، در راه ماند.

به گزارش سحاب پرس؛ از سال گذشته و با همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، تماشاخانه‌ها، نگارخانه‌ها، سینماها و دیگر جاهای فرهنگی و هنری، از پویایی ایستادند.
پس از نزدیک به یک سال، با کاهش همه‌گیری این بیماری در بهمن‌ماه، در برخی شهرستان‌ها و با تماشاچی اندک، برخی تماشاخانه‌ها و نگارخانه‌ها بازگشایی شدند؛ هرچند با آغاز اسفند و افزایش دگر باره این همه‌گیری این بیماری، بار دیگر دستور به بسته شدن آن‌ها داده شد.
نمایش «آخرین نامه» که از ۲۹ بهمن‌ماه در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفته بود، نیز با این افزایش همه‌گیری کرونا، در راستای کنترل همه‌گیری بیماری کرونا، در راه ماند.
نمایش «آخرین نامه»، برداشتی از نمایشنامه نوشته مهرداد کوروش‌نیا است که به کارگردانی علی فخری و بازیگری غلامرضا پورقائد، محمود علی‌پور و احسان شامحمدی در چند شب گذشته، تماشاچی‌های دوست‌دار نمایش را به تماشا فراخوانده بود.
محمود علی‌پور که افزون بر بازیگری، برنامه‌ریز این نمایش نیز بود، در این باره گفت: از مردادماه تمرین این نمایش را آغاز کردیم. دیدگاه ما این بود که تا ۸ اسفند این نمایش، پذیرای مردم هنردوست گراش باشد. در این شب‌ها هم تلاش کردیم همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم؛ هرچند امروز با شرایط به وجود آمده، نمایش تا زمان بهتر شدن وضعیت، ایستا شده است. امیدواریم هرچه زودتر وضعیت شهرستان به حالت سفید و آبی در بیاید تا ما بتوانیم باز هم برای تماشاچی‌ها نمایش بازی کنیم.
علی مقتدری، سرپرست گروه هنری صبا، نیز گفت: هنگامی که موج چهارم کرونا در گراش گزارش شد، گروه صبا نیز برای همراهی با دیگر مراکز فرهنگی و هنری، بار دیگر ایستایی را پیشه خود ساخت. این ایستایی تا بهتر شدن وضعیت گراش ادامه خواهد داشت.
مقتدری افزود: در این چند شب، بلیت‌فروشی را اینترنتی انجام دادیم و تماشاگران با فاصله دو صندلی می‌نشستند و تنها از یک‌پنجم ظرفیت سالن بهره گرفتیم. همچنین استفاده از ماسک هم اجباری بود.
«آخرین نامه» نمایشی طنز با درون‌مایه جنگ است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16816

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.