• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رییس اتحادیه شهرهای تاریخی جهان خطاب به شهردار شیراز؛

تلاش سخت مدیران شما برای گذر مردم از شرایط شیوع ویروس کرونا/ تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است

  • کد خبر : 1672
  • 26 فروردین 1399 - 19:26
تلاش سخت مدیران شما برای گذر مردم از شرایط شیوع ویروس کرونا/ تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است
شهردار کیوتوی ژاپن و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی جهان طی پیامی به شهردار شیراز گفت: مدیران شما سخت در تلاش هستند تا اقدامات لازم را برای گذر مردم از شرایط شیوع ویروس کرونا انجام دهند، تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام《دایساکو کادوکاوا》خطاب به مهندس اسکندرپور آمده است:《نامه جنابعالی [نامه شهردار شیراز مبنی بر لغو تحریم ها در شرایط شیوع ویروس کرونا] را دریافت کردم. از طریق رسانه ها نیز در جریان شرایط کنونی ایران که حاصل از شیوع ویروس کووید ۱۹ است قرار گرفتم و بسیار نگران این وضعیت هستم. مایلم احترامات خود را به تمام افرادی ابراز کنم که شبانه روز بدون خستگی در مراکز درمانی برای درمان بیماران تلاش می کنند.
در کیوتو نیز تعداد مبتلایان هر روز بیشتر می شود و نمی توانیم پیش بینی کنیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از جان شهروندانمان و جلوگیری از فروپاشی سیستم بهداشت و درمان عمومی انجام خواهیم داد.
درخصوص نامه جنابعالی در مورد اینکه شهروندان شیراز قادر نیستند تجهیزات کافی را در این اوضاع سخت تهیه نمایند، عمیقا با آنان در این شرایط حاد ابراز همدردی می نمایم. تصور می کنم مدیران شما سخت در تلاش هستند اقدامات لازم را برای گذر افراد از این شرایط انجام دهند. تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است.
بیایید با یکدیگر به جنگ کووید ۱۹ رفته و هرچه زودتر آن را کنترل نموده تا مردم دنیا بدون هرگونه نگرانی و ترس، مجددا به زندگی عادی خود بازگردند.》

براساس این گزارش مهندس اسکندرپور شهردار شیراز با ارسال پیامی به شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و روسا و دبیران کل سازمان های بین المللی خواستار هم صدایی آنها برای لغو تحریمهای ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.《دایساکو کادوکاوا》 شهردار شهر کیوتوی ژاپن و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی جهان است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1672

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.