• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز؛

کسر داوطلبانه ۲۰ درصدی از حقوق پرسنل ناحیه بسیج سپاه احمد بن موسی جهت تامین و توزیع اقلام مصرفی نیازمندان

  • کد خبر : 1669
  • 26 فروردین 1399 - 19:23
کسر داوطلبانه ۲۰ درصدی از حقوق پرسنل ناحیه بسیج سپاه احمد بن موسی جهت تامین و توزیع اقلام مصرفی نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از کسر داوطلبانه ۲۰درصدی ازحقوق پرسنل این ناحیه جهت تامین وتوزیع اقلام مصرفی بین خانوادههای کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا در شرق شیراز خبر داد.  سرهنگ مرتضی خسروانی گفت : بسیج بی‌ریا ، بدون توقع و صبور، در همه حوادث غیر مترقبه در هرجای کشور […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از کسر داوطلبانه ۲۰درصدی ازحقوق پرسنل این ناحیه جهت تامین وتوزیع اقلام مصرفی بین خانوادههای کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا در شرق شیراز خبر داد.

 سرهنگ مرتضی خسروانی گفت : بسیج بی‌ریا ، بدون توقع و صبور، در همه حوادث غیر مترقبه در هرجای کشور پرچمدار امداد رسانی و یاری به مردم عزیز کشور است. 

او اضافه کرد : در راستای پاسخ عملی به توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کمک مومنانه به نیازمند و قشر آسیب دیده از بیماری کووید۱۹ در ماه مبارک رمضان برنامه های جامع و خوبی طرح ریزی و در حال انجام است. 

خسروانی بیان کرد: در گام اول این طرحِ موثر، ۲۰ درصد از حقوق پرسنل این ناحیه به صورت داوطلبانه کسر و در جهت تامین اقلام ضروری خانواده های آسیب دیده اختصاص می یابد

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) با اشاره به فراخوان گردانهای بیت المقدس ، کوثر و گروههای جهادی اظهار کرد : در صدد هستیم که با محوریت پایگاهها در شرق شیراز خانوادههای آسیب دیده را شناسایی و با تشکیل شناسنامهای منسجم در طول سه الی چهار ماه به خانوادههای آسیب دیده کمک کنیم.

شناسایی خانواده های نیازمند و کم برخوردار

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه بسیج ظرفیت شناسایی خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا بامحوریت پایگاها را دارد، تصریح کرد: خیرین مردمی هم که تمایل به مشارکت در طرح کمک مومنانه را دارند میتوانند در این طرح خداپسندانه شرکت نمایند و کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۲۵۷۱۰۵۸۰۶۶۰۸۹۹۶۰۲۵ واریزکنند.

 او با اشاره به اینکه کمکهای خیرین در همان محدوده سرزمینی به دست نیازمندان میرسد،گفت: اوج این کمکها از میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا عید سعید فطر است. گفتنی است، در روزهای آینده آمار کلی از وضعیت خدمات رسانی بسیجیان و سپاه در طرح مبارزه با ویروس کرونا را به اطلاع مردم عزیز شیراز می‌رسانم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1669

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.