• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تولید سالیانه ۱۸۰۰۰ متر مربع فرش و گلیم توسط مددجویان کمیته امداد فارس

  • کد خبر : 16182
  • 26 بهمن 1399 - 14:26
تولید سالیانه ۱۸۰۰۰ متر مربع فرش و گلیم توسط مددجویان کمیته امداد فارس
از سال 96 تاکنون، 61000 متر مربع فرش و گلیم توسط مددجویان کمیته امداد فارس تولید وبافته شده است. این تولیدات از این پس با عنوان برند احسان که به ثبت جهانی رسیده است، عرضه می شوند.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در آیین معرفی برند فرش احسان که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: این برند به صورت رسمی در تاریخ ۳۰ دی ماه امسال توسط رییس کمیته امدا کشور رونمایی شده است. نشان احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش با ذینفعی مددجویان کمیته امداد در کشور است که با همکاری مرکز مالکیت معنوی قوه قضاییه و ثبت سازمان جهانی مالکیت معنوی به کمیته امداد اعطاء شد.
وی با اشاره به نقش عمده کمیته امداد در اشتغال کشور افزود: کمیته امداد به عنوان دستگاه پیشرو در هدفمندی و پایداری اشتغال برای جامعه هدف خود با استفاده از ثبت علامت جمعی احسان اقدام کرده است.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه این پروژه تا ۵ سال تحت حمایت سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این علامت در طبقات مختلف کالا و خدمات برای برنامه های آتی این نهاد در سطح ملی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۳۵ راهبر شغلی در زمینه تولید فرش و گلیم با کمیته امداد فارس همکاری می کنند اضافه کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۶۱۰۰۰ مترمربع فرش و گلیم به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امدا فارس تولید شده است.
بذرافشان یادآور شد: در حال حاضر ۳۲۰۰ نفر مددجوی بافنده فرش و گلیم در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که سالیانه ۱۸۰۰۰ متر مربع فرش و گلیم تولید می کنند.
مدیر کل امداد فارس در پایان گفت: تمامی نفع این علامت در ارتقا کسب و کار و تجاری سازی کالای تولیدی در سطح ملی و بین المللی برای جامعه تحت حمایت بوده و می توان یکی از گام های اساسی در رشد سطح شغلی کارآفرینان امداد به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16182

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.