• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

انتخاب اعضا جدید هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز

  • کد خبر : 16006
  • 25 بهمن 1399 - 7:06
انتخاب اعضا جدید هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز رویکرد اصلی این مجمع را فرهنگی عنوان کرد.

از ابتدای شروع فعالیت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تا کنون بیش از ١٢۶میلیارد تومان پروژه توسط این مجمع در شهر اجرا شده است.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در هفتمین جلسه عمومی عادی و انتخابات این مجمع با اشاره به گذشت ٧سال از فعالیت این مجمع گفت: رویکرداصلی این مجمع فرهنگی است و عمده فعالیت این مجمع مجمع عمده فعالیت مجمع را تشکیل می‌دهد و اولین موضوع در این ارتباط با توجه به تلفات بالای این حوزه فرهنگسازی در حوزه ترافیک بود.
سید عبدالرضا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دو سال گذشته این مجمع افزود:یکی از اقدامات ما در این راستا استفاده از ظرفیت مردم بود که در این راستا تا کنون ٣٧۵همیار مهربان ترافیک آموزش دیده اند که حتی با وجود کرونا ١٢٠نفر آنها نیز هم اکنون در سر چهارراه‌های شهر در حال کمک به باز شدن گره‌های ترافیکی شهر هستند.
وی تصریح کرد:یکی دیگر از اتفاقات مهم در این مدت راه اندازی ۴سرای فرهنگ مهربانی است که در کل کشور الگو و اول هستند و از ابتدای کار تا کنون ۵٣٠هزار قلم از انواع اقسام کالا توسط این سراها جمع آوری و به نیازمندان واقعی تقدیم شده است.
وی افزود:همچنین در این مدت بیش از ٢٠هزار نفر مراجعه کننده در این سراها داشتیم و تعداد زیادی هم وقت خود را نذر فعالیت در این سراها کردند.
دستغیب گفته چنین تاکنون بیش از ١٢۶میلیارد تومان پروژه توسط این مجمع انجام شده که تنها در سال ٩٨و٩٩بیش از ٧٠میلیارد تومان پروژه انجام شده است.
در ادامه این مراسم پس از رای گیری به ترتیب سید عبدالرضا دستغیب، علی نقی مصلح شیرازی، عبدالمحمد طاهری، محمد حسین گلریز خاتمی، غلامرضا افسری، احمد صادق نژاد، سیروس پاک فطرت و حاج کاظم محمدی به عنوان اعضا هیات مدیره جدید و محمد صادق ادیب به عنوان بازرس جدید این مجمع به مدت دوسال آینده انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=16006

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.