• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
​شهردار شیراز:

اکثر پروژه‌های عمرانی شیراز طی ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 15995
  • 18 بهمن 1399 - 6:44
اکثر پروژه‌های عمرانی شیراز طی ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود
شهردار شیراز با بیان اینکه اکنون ١٥٠ پروژه شاخص در سطح مناطق این کلانشهر در حال اجراست، خاطرنشان کرد که اغلب این پروژه‌ها طی کمتر از شش ماه آینده تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسند.

حیدر اسکندرپور شنبه ١٨ بهمن در حاشیه بازدید از برخی طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرصت‌های خوب را نباید از شهر گرفت، اضافه کرد: خوشبختانه روند اجرای پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های شاخص  علی‌رغم محدودیت‌های مالی به خوبی روی ریل اجرا قرار دارند.
او از منتقدین خواست تا بگذارند کار عمرانی در سطح مناطق شیراز به خوبی و با مداومت دنبال شود و افزود: برخی میل ندارند کاری در شهر انجام شود و اتفاقاتی را رقم می‌زنند که منطقی نیست. کسانی که می‌خواهند از مردم رای بگیرند، سعی کنند بدون تخریب مدیران شهرداری و با ارائه برنامه، اعتماد و رای مردم را جلب کنند، لازم نیست با لابی و فشار به نهادهای قدرت، پروژه‌های شهر را تحت تاثیر قرار دهند.
او عنوان کرد: در شهرداری نباید کسی وارد مباحث سیاسی شود و فکر مدیران ما اجرای برنامه‌های راهبردی و هدفمند است. مردم ما هم مردم فهمیده‌ای هستند و به هر تشخیصی هم رسیدند باید به آنها احترام بگذاریم.
شهردار شیراز با اشاره به بازدید از پروژه تقاطع مدافعان سلامت که شامل چهار زیر پروژه زیرگذر، چپگرد، یوترن و راهسازی است، گفت: اعتبار این پروژه ٢٠٠ میلیارد تومان است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احتمالا تا تابستان ١۴٠٠ به بهره برداری می‌رسد، اگرچه زمانبندی دو ساله برای بهره برداری از آن داشتیم.
اسکندرپور با بیان اینکه فشار زیادی برای اتمام پروژه‌ها به شهرداری شیراز تحمیل شده است، افزود: برای ثبت یک رکورد در اجرا و تکمیل پروژه‌ای بزرگ برنامه‌ریزی شده و قرار است کار سه ساله را طی ۸ ماه انجام دهیم.
شهردار شیراز با بیان اینکه، پروژه‌ی پردیس سینمای جوان در محله کوزه گری، یکی از طرح‌های فاخر مدیریت شهری محسوب می‌شود، در خصوص زمان تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی، ابراز امیدواری کرد که تونل‌ها تا پایان امسال و بخش مهمی از پروژه تا روز شیراز (۱۵ اردیبهشت) به اتمام برسد.
اسکندرپور با بیان اینکه بهترین اقدام مدیریت شهری در این سال‌ها، اجرای شهرداری الکترونیک بوده است، گفت: امسال و در فاز نخست شهرداری الکترونیک، ۵۶ هزار مراجعه به شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه، کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15995

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.