• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز:

تکمیل پازل گردشگری شیراز به توسعه امکانات رفاهی و تفریحی می‌انجامد

  • کد خبر : 15961
  • 25 بهمن 1399 - 6:16
تکمیل پازل گردشگری شیراز به توسعه امکانات رفاهی و تفریحی می‌انجامد
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ناگوار است که شیراز را همواره با شهرهای دیگر مقایسه می‌کنند و امیدواریم با تکمیل پازل گردشگری، اهالی این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سولماز دهقانی» امروز شنبه در آیین کلنگ زنی پارک آبی این کلانشهر با اشاره به اینکه شهروندان سال‌ها از پروژه‌های اینچنینی محروم بوده‌اند، گفت: همانگونه که شیراز با عنوان شهری فرهنگی، ادبی و مذهبی با هوای پاک و مناظر بکر طبیعی شناخته می‌شود، پروژه‌های تفریحی نیز آن را تکمیل می‌سازد و محیط بانشاط ‌تری برای زندگی فراهم می‌کند. 
وی با اشاره به اینکه شهر زیست‌پذیر باید بتواند تمامی نیازهای روحی، روانی، معنوی و فیزیکی شهروندان را تامین کند، گفت: آنچه باید بیش از پیش در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد، توجه به خواست و نیازهای مختلف شهروندان است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر بارها در عمل نشان داده است که برای رضایت شهروندان تلاش می‌کند.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در طول دوره پنجم باید درباره مفهوم شهر انسان‌محور بیش از این سخن می‌رفت، گفت: این ظرفیت فراهم بود که این موضوع را بیشتر واکاوی کنیم و هم‌اکنون نیز از مجموعه مدیریت شهری، امروز و آینده فارغ از هرگونه جهت‌گیری انتظار می‌رود همواره به مطالبات شهروندان به‌منزله اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها توجه کند. 
دهقانی همچنین نوید داد که شهربازی شیراز به همت شهردار این شهر و مدیران این مجموعه در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15961

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.