• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز:

تصویب طرح احداث پارک آبی شیراز برگی زرینی در پرونده خدمات شورای پنجم است

  • کد خبر : 15958
  • 25 بهمن 1399 - 6:14
تصویب طرح احداث پارک آبی شیراز برگی زرینی در پرونده خدمات شورای پنجم است
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی شهر شیراز با تصویب طرح احداث پارک آبی برگی زرینی در پرونده خدمات خود به ثبت رسانده و مدیریت شهری شیراز نیز یکی از پروژه‌های انسان‌محور و سلامت‌مدار خود را کلنگ‌زنی می‌کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر «قاسم مقیمی» در آیین کلنگ‌زنی پارک آبی این کلان‌شهر عنوان کرد: توقعات شهروندان شیرازی و انتظار آن‌ها از طرح‌های شهری افزایش یافته است و آنان در تمامی مناطق همواره بهترین‌ها و زیباترین پروژه‌ها را طلب می‌کنند. 
او افزود: از همین رو راه‌اندازی این پارک آبی گرچه که دیر، اما در زمره طرح‌های بسیار شایان توجه از منظر زیبایی و ماندگاری است. 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به انتقاداتی که درباره تاخیر در ساخت این پروژه مطرح شده بود، توضیح داد: اینکه ساخت پارک آبی شیراز تا به امروز به درازا کشید، از آن رو است که این شهر گردشگرپذیر است و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد و فرصت پرداختن به این مهم تا به امروز دست نداده بود. 
مقیمی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی این پارک برای سلامت جسم و روان شهروندان، گفت: اهمیت این پروژه در حوزه سلامت بسیار شایان توجه است و می‌تواند خدماتی درخور به سالمندان و بیمارانی ارائه کند که به آب‌درمانی نیاز دارند؛ از سوی دیگر در حوزه سلامت روان شادی و نشاط را به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15958

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.