• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

نخستین جلسه شورای فرماندهی جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 15947
  • 27 بهمن 1399 - 9:24
نخستین جلسه شورای فرماندهی جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز برگزار شد
نخستین جلسه شورای فرماندهی جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز با حضور مهندس آرش فرج زاده فرمانده، مهندس محمود صفایی جانشین و جمعی از اعضا برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری متفاوت مراسم ۲۲ بهمن و جشن انقلاب به علت شیوع ویروس کرونا گفت: از مردم سلحشور ایران و به ویژه شهروندان شیراز تقدیر می کنم که با صلابت بار دیگر پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و این امر مرهون هوشمندی رهبر معظم انقلاب است.
مهندس فرج زاده با اشاره به اینکه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز از بزرگترین حوزه های مقاومت بسیج در مجموعه عظیم سپاه است، افزود: تلاش داریم با وفاق و همدلی افزون تر، در انجام وظایف و ماموریت هایی که برعهده این حوزه گذاشته شده موفق تر عمل کنیم.
 وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز را با جذب جوانان علاقه مند تقویت کنیم و اقدامات موثری انجام و مردم را به نظام و مسئولین دلگرم تر سازیم.
مهندس محمود صفایی جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به لزوم استفاده بهینه از نیروهای داوطلب بسیجی گفت: تلاش می کنیم در جهت حرکت رو به پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.
مهندس صفایی خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی اقدامات تاثیر گذاری را انجام خواهیم داد.

همچنین در نخستین جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز ، اعضای این حوزه ضمن ارائه نظرات و دیدگاه های خود، وحدت و همدلی را رمز موفقیت در راستای حفظ نظام عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15947

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.