سامانه «کیولاین» با تلاش مشترک اداره کل پژوهش و نوآوری و معاونت فناوری اطلاعات بانک، با هدف اصلی بهبود تجربه مشتری، مدیریت هوشمند صف و دیجیتالیسازی خدمات بانک راهاندازی شده است.
این سامانه به مشتریان امکان میدهد تا پیش از مراجعه حضوری به شعب، از طریق نشانی line.qmb.ir، بر اساس خدمت مورد نیاز خود، نوبت آنلاین دریافت کنند.
یکی از ویژگیهای کاربردی «کیولاین»، ارسال پیامک یادآوری به مشتریان است. این پیامک هنگامی که تنها ۵ نفر به نوبت آنها باقی مانده باشد، ارسال میشود تا زمان انتظار مشتریان به حداقل برسد. همچنین از طریق این سامانه، خدمات آنلاین دیگر بانک نیز به مشتریان معرفی میگردد.
لازم به ذکر است که اجرای این سامانه در حال حاضر به صورت آزمایشی در شعبه فاطمی تهران آغاز شده و قرار است در مرحله بعدی در کل شعب استان تهران و پس از رفع نواقص احتمالی، در سراسر کشور اجرایی شود.