• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

بهره برداری و ایجاد فضای تخصصی برای ورزش بانوان رزمی کار ضروری است

  • کد خبر : 15808
  • 24 بهمن 1399 - 19:06
بهره برداری و ایجاد فضای تخصصی برای  ورزش بانوان رزمی کار ضروری است

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزشهای رزمی شهرستان شیراز ؛مریم نجاتی نائب رییس هیات, با تحلیل فضای موجود در ورزش رزمی بانوان گفت: بسیاری از آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه با پرداختن علمی و اصولی به ورزش بانوان قابل پیشگیری و  مدیریت است. آن چیزی که آینده جامعه را تضمین […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزشهای رزمی شهرستان شیراز ؛مریم نجاتی نائب رییس هیات, با تحلیل فضای موجود در ورزش رزمی بانوان گفت: بسیاری از آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه با پرداختن علمی و اصولی به ورزش بانوان قابل پیشگیری و  مدیریت است. آن چیزی که آینده جامعه را تضمین می‌کند وجود مادران وهمسران سالم از نظر روحی و جسمی است که بخشی از این مسائل با توسعه ورزش بانوان ممکن است.

وی با اشاره به تعدد سبک ها و رشته ها در ورزشهای رزمی گفت : در حالی که ظرفیت بزرگی برای گسترش ورزشهای رزمی است اما اگر مدیریت صحیح نشود می‌تواند تهدیدی جدی برای انسجام این هیئت ورزشی باشد.

نجاتی افزود :یکی از موضوعات در اولویت و تلاش چند ساله اعضای هیئت رزمی شیراز در حوزه سازماندهی سبک ها و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و منسجم می باشد که شامل تمامی اطلاعات مربوطه به مربیان،داوران و هنرجویان رزمی کار است که به جرات می توان گفت به علت گستردگی سبک ها بسیار کار طاقت فرسا و زمانبری بوده است .

وی در خصوص فعالیتهای انجام شده در هیئت ورزشهای رزمی شیراز گفت :در چند سال اخیر نسبت به فعال‌سازی چارت سازمانی اعضای های خود و کمیته داوران و کمیته های تخصصی این هیئت تمهیدات و مدیریت لازم را داشته است.از دیگر برنامه های چند ساله هیئت رزمی شیراز جلوگیری از تخلف است که در این مدت تمامی اعضا به دنبال آن بودند تا محیط پاک ورزش های رزمی را در حیطه مسئولیتی هیات دنبال کنند و در همین راستا با اخطار کتبی از فعالیت باشگاه های رزمی خاطی در شیراز جلوگیری شده است .

بانوی ورزشکار شیرازی افزود :آموزش و پرورش منبع ابتدایی کشف استعدادهای رزمی است از این رو هیات رزمی ارتباط خود را با آموزش و پرورش در راستای پیشبرد امر استعدادیابی در حیطه بانوان افزایش داده است ، که از آن جمله می توان به برگزاری المپیادهای ورزشی در سطح مدارس شیرازبه منظوز افزایش سطح آگاهی دانش آموزان با هنرهای رزمی توسط بانوان رزمی کار اشاره کرد. 
هیات رزمی به برگزاری سالانه مسابقات بین سبکی بانوان تاکید دارد چرا که این تعامل مربیان و داوران و هنرجویان سبک ها سبب ایجاد انگیزه برای همکاری بیشتر و برگزاری تمرینات مشترک شده است و در نهایت هدف ما ایجاد اتحاد و هم دلی بین سبک ها می باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های انتخاب سبک و مربیان برتر در انتهای سال تاکید کرد : ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه برای تمامی سبک های تحت پوشش باعث شده است که تعداد بانوان رزمی کار شهرستان شیراز به صورت چشمگیری افزایش یابد و در همین راستا اعزام مربیان و داوران رشته های رزمی به مسابقات کشوری حاکی از صلاحیت مربیان خبره و کارآمد شیرازی است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15808

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.