• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

فاز دوم مجموعه آموزشی تحقیقاتی بیمارستان شهید دکتر چمران به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 15803
  • 24 بهمن 1399 - 19:02
فاز دوم مجموعه آموزشی تحقیقاتی بیمارستان شهید دکتر چمران به بهره برداری رسید
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون رییس جمهور در امور مجلس و استاندار فارس، آیین بهره برداری از فاز دوم مجموعه آموزشی تحقیقاتی بیمارستان شهید دکتر چمران برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون رییس جمهور در امور مجلس با حضور در بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز، ضمن بازدید از مجموعه آموزشی تحقیقاتی دکتر «محمدجعفر امامی»، کتابخانه و مرکز تحقیقات استخوان و مفاصل این مجموعه را افتتاح کرد.

دکتر «حسینعلی امیری» در این آیین با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)؛ از دکتر امامی، خیرین و تمام افرادی که در به سرانجام رساندن این پروژه علمی تحقیقاتی در شهر شیراز نقش داشته اند، تقدیر کرد.

او اضافه کرد: شیراز یکی از قطب های پزشکی کشور محسوب می شود و می تواند یکی از قطب های پزشکی شمال کشورهای حوزه خلیج فارس باشد و راه اندازی این گونه پروژه ها در این مقطع، قابل تحسین است.

معاون رییس جمهور همچنین از مسوولان دولتی، مسوولان استان و استاندار فارس به دلیل حمایت و پشتیبانی از ساخت و بهره برداری از پروژه های مختلف و قابل توجه در استان فارس تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا تلاش و خدمات خیرین و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ذخیره آخرت آنان قرار گیرد.

دکتر «محمدجعفر امامی» نیز در این آیین با بیا اینکه فاز نخست این مجموعه آموزشی تحقیقاتی شامل سه سالن اجتماعات، پیش از این به بهره برداری رسیده است، گفت: فاز دوم این مجموعه با ۸۰۰ مترمربع زیربنا امروز همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد که بخش هایی مانند مرکز تحقیقات بیماری های استخوان و مفاصل، کتابخانه، مخزن کتاب، سالن مطالعه، سالن کامپیوتر و سمعی و بصری را شامل می شود.

این متخصص ارتوپدی افزود: تلاش می کنیم تا مرکز و آزمایشگاه سلول های بنیادی نیز در این مجموعه راه اندازی شود و فضای کافی برای ایجاد این مرکز نیز در نظر گرفته شده است.

او با توجه به مراجعه بیماران از نقاط مختلف استان فارس و استان های همجوار به شیراز، این را زمینه ساز انجام کارهای تحقیقاتی در حوزه تمام تروماها و انتشار نتایج این تحقیقات در مجلات معتبر علمی دنیا برای استفاده سایر اساتید و پزشکان این حوزه برشمرد.

این پروژه با تلاش و کمک دکتر «محمدجعفر امامی»، حاج «سید هدایت الله هاشمی لاری»، حاج «مطلّب وخشوری گراشی»، حاج «خلیل نظرپور لاری»، دکتر «ابراهیم انصاری لاری»، حاج «عباس ایروانی»، دکتر «امید حقیقت» و مهندس «علی اصغر افتخار لاری» راه اندازی و تجهیز شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15803

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.