• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز؛

آغاز ضدعفونی دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات در شیراز

  • کد خبر : 1565
  • 24 فروردین 1399 - 6:27
آغاز ضدعفونی دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات در شیراز

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: با توجه به اینکه رسانه ها در خط مقدم اطلاع رسانی ویروس کرونا قرار دارند، شهرداری شیراز اقدام به ضدعفونی ساختمان صدا و سیمای مرکز فارس، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری پیام خبر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حمید جورکش […]

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: با توجه به اینکه رسانه ها در خط مقدم اطلاع رسانی ویروس کرونا قرار دارند، شهرداری شیراز اقدام به ضدعفونی ساختمان صدا و سیمای مرکز فارس، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری پیام خبر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حمید جورکش افزود: ضدعفونی و گندزدایی دفاتر سایر خبرگزاری ها و روزنامه ها نیز در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت اداره مطالعات بحران و آتش نشانی شهرداری شیراز انجام می شود.

وی با اشاره به تردد اصحاب رسانه برای تهیه خبر و گزارش در سطح جامعه گفت: این اقدام در راستای حفظ و حراست از سلامت اصحاب رسانه انجام و پک های بهداشتی و ضدعفونی شخصی بین اصحاب رسانه
توزیع می شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در خصوص نحوه ضدعفونی و گندزدایی دفتر رسانه ها گفت: این اقدام با استفاده از دستگاه های «مه پاش حرارتی» دودزا ویژه ضدعفونی معابر انجام می شود و در صورت به اتمام نرسیدن شیوع ویروس کرونا، دو هفته دیگر نیز ضدعفونی و گندزدایی دفتر رسانه ها تکرار می شود.

 جورکش افزود: علاوه بر این محلول مخصوص ضدعفونی هم برای ضدعفونی مستمر دفتر به مسئولین رسانه ها داده می شود تا با رقیق کردن آن نسبت به ضدعفونی دفتر رسانه خود اقدام کنند.

براساس این گزارش،  ساختمان صدا و سیمای مرکز فارس، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری پیام خبر و دفتر ستاد و اتاق کارشناسان کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس توسط شهرداری شیراز ضدعفونی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1565

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.