• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

اخبار پلیس فارس – ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

  • کد خبر : 15623
  • 18 بهمن 1399 - 16:18
اخبار پلیس فارس – ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

پلمب انبار احتکار ۲۷۰ میلیاردی برنج در “کازرون” فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و ۲۲۵ تن و ۳۱۰ کیلوگرم برنج احتکار به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال در “کازرون” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی “کازرون” به همراه کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت […]

پلمب انبار احتکار ۲۷۰ میلیاردی برنج در “کازرون”

فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و ۲۲۵ تن و ۳۱۰ کیلوگرم برنج احتکار به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال در “کازرون” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی “کازرون” به همراه کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت این شهرستان به منظور برخورد با قاچاقچیان کالا و مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب، از دپو مقداری برنج احتکار در یک انبار در جاده “کازرون-فراشبند” مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند یک هزار و ۲۲۵ تن و ۳۱۰ کیلوگرم برنج احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص انبار پلمب و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سردار “حبیبی” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشابه در این خصوص، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دیدار فرمانده انتظامی استان فارس با خانواده شهید “حیدری

فرمانده انتظامی استان با خانواده معظم شهید استواریکم “عباس حیدری” در شهرستان “ممسنی” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در این دیدار، ضمن تجلیل از مقام والای شهدا، بیان کرد: امروز امنیت، آسایش و عزت کشور مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.

وی تصریح کرد: ما باید از جانفشانی‌های شهدا درس بگیریم و یاد و خاطره این عزیزان را همواره زنده نگه داریم.

در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی استان فارس با اهداء لوح تقدیر، از خانواده این شهید والامقام تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است شهید استواریکم “عباس حیدری” در دی ماه ۹۹ حین اجرای ماموریت در شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسب روز نیروی هوایی

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، تداعی کننده ولایتمداری کارکنان شجاع نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که در یک زمان حساس در برابر رژیم طاغوت ایستادند و در صفوف اسلام، همراه مردم شدند.

 دیدار نظامیان متعهد نیروی هوایی در ۱۹ بهمن با رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، در فاصله سه روز مانده تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک گام بلند بود که به سرعت سبب ریشه کن شدن حکومت مستبد شاهنشاهی شد.

روز تاریخی اقدام نیروی هوایی در بیعت با امام و انقلاب، نقطه عطف و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نشان ‌دهنده جوهره نیروهای مسلح و همدلی آنها با آرمان های ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی هوایی و تبریک این روز به همه فرماندهان، کارکنان، و خلبانان زحمت کش و فداکار این نیرو، توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی مسألت دارم.

سقوط از کوه  با ۲ کشته

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: روز گذشته ۲ نفر از ارتفاعات “کوه ‌سرخ” شیراز به پائین سقوط که به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از ارتفاعات “کوه ‌سرخ” شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری “۲۷ گلستان” به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک گروه ۵ نفره برای تفریح و کوهنوردی به آن مکان اعزام که یک خانم ۴۱ ساله و مردی ۳۴ ساله از کوه به پائین سقوط که به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، تصریح کرد: شهروندان حتی الامکان در هنگام کوهنوردی نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

۲۶ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده انتظامی “جهرم” از دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی و اعتراف وی به ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “خسرو  رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان جهرم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری “۱۱جمهوری” با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “جهرم” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۶ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی، ۲۵ متر کابل و ۳۰۰ متر روکش مربوطه کشف شد.

سرهنگ “رزمجویی” خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد هیوندا با پراید حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد پراید با یک سواری هیوندا در محور “فسا-داراب”، ۲ نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور “فسا-داراب” مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پراید با ۴ سرنشین با یک خودرو هیوندا به شدت برخورد که منجر به فوت ۲ نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر و همچنین راننده هیوندا شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناس علت این تصادف را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرد، به رانندگان عزیز توصیه کرد که پلیس با رفتار‌های پر خطر و تخلفات رانندگی که باعث به خطر افتادن جان سایر رانندگان می‌شود برخورد شدید و قانونی می‌کند.

کشف زمین خواری ۵ میلیاردی ریالی در “کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه چنار” از کشف زمین خواری ۵ هزار متری به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ دوم “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی مبنی بر یک فقره زمین خواری به میزان ۵ هزار متر واقع در یکی از محله‌های “کوه‌چنار”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، مأموران به همراه نمایندگان اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۵ هزار  متر از اراضی ملی را رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۵راس گوسفند قاچاق  در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۴۵ راس گوسفند قاچاق در اطراف کوههای یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو احشام در کوههای اطراف یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، ۴۵ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.

  اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در”آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲ هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و جرم خیز با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق ها و محل های فعالیت خرده فروشان و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق شدند ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر، یک هزار و ۵۹۸ پاکت انواع سیگار، ۲ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی خارجی قاچاق را کشف و ۱۰ نفر قاچاقچی، معتاد و خرده فروش را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “آباده” با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۱۶ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتور‌سیکلت مزاحم و متخلف توقیف شد، گفت: دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ “مسعودی”  با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را ۹۱۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

تأکید معاون وظیفه عمومی فارس بر تشدید اقدامات انتظامی و اجتماعی

معاون وظیفه عمومی فارس با حضور در “ممسنی” بر تشدید اقدامات انتظامی و اجتماعی تأکید و عملکرد انتظامی آن شهرستان را قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا دهقانیان” در نشست تخصصی که در شهرستان ممسنی برگزار شد، بر تعامل با ادارات و استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، سایت‌ها و گروه های محلی تاکید کرد.

 آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران ناجا در “کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” طی مراسمی از جانبازان و ایثارگران ناجا در نمازخانه ستاد فرماندهی این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در حاشیه این مراسم، بیان کرد: شما در دوران دفاع مقدس درس‌هایی از مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی را به یادگار گذاشتید و امروز که جنگ اقتصادی که توسط غربی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز شده به مراتب هدفی بزرگ تر از جنگ دفاع مقدس برای بر اندازی نظام در بردارد و خوشبختانه شما عزیزان غیرتمند در این جبهه نیز تا به امروز نشان دادید که نه تنها هیچکدام از این تحریم‌ها کار ساز نبوده است بلکه ملت ما را قوی تر و مقاوم تر کرده است.

وی افزود: امروز جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی در هر نقطه ای که حضور دارند منشأ خیر و برکت هستند؛ هر چند این عزیزان با خدا معامله کرده اند لیکن وظیفه ما است که خدمات آنان را ارج نهیم .

گفتنی است در پایان از جانبازان ناجا با اهدای لوح یاد بود تجلیل به عمل آمد.

برگزاری جلسه تعامل قضائی در “لارستان”

دادستان “لارستان” در جلسه تعامل قضائی با کارکنان انتظامی این شهرستان، گفت: جایگاه لباس مقدس سبز نیروی انتظامی بایستی در هر مکان و زمان حفظ شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار “رسول ابراهیمی” از زحمات شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی لارستان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: تلاش پلیس از جهات مختلف باعث برقراری نظم و امنیت مطلوب در این شهرستان شده است.

وی ضمن بیان شرح وظایف ضابطین و رعایت حقوق شهروندی، گفت: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد.

دادستان لارستان حمایت از نیروی انتظامی را از وظایف خود و سایر دستگاه‌های مرتبط دانست و بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی تاکید کرد.

آقای “ابراهیمی” افزود: هر چه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با هم تعامل و هماهنگی بیشتری داشته باشند فضا برای مجرمان تنگ تر شده و شهروندان احساس امنیت و رضایت بیشتری خواهند داشت.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی لارستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضائی به جهت همکاری خوب با این مجموعه، گفت: این دو دستگاه دو بال قدرتمند تامین امنیت هستند و این تعاملات ضمن اینکه باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می شود، موجب ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان نیز خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار روسای پلیس‌های تخصص، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را جهت تسریع در رسیدگی به امور پرونده‌های قضائی و رفع موانع ارائه کردند.

کشف بیش از ۱۸ کیلو تریاک در “داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” از توقیف سواری پراید و کشف ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: ماموران انتظامی پاسگاه “رستاق” داراب در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری، به یک سواری پراید مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه یک سواری ۴۰۵ با ۳ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف تریاک در “نی ریز”

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان و یگان تکاوری، ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی “نی‌ریز” به همراه کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک کامیون حامل یک دستگاه کمباین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از کمباین، ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “نی ریز” افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف شکر قاچاق در “خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از کشف ۱۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی “خرامه” حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی این کامیون، ۱۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک نفر در این خصوص با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی “خرامه” با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در”اقلید”

فرمانده انتظامی “اقلید” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای جمع آوری معتادان متجاهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف توسعه احساس امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۷۹ خرده فروش و معتاد،۲۰ کیلو و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید، خاطر نشان کرد: دستگیری ۴۶ سارق و کشف ۵۰ فقره انواع سرقت، کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و یک دستگاه گنج یاب از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ “صارمی” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدار فرمانده انتظامی داراب با خانواده شهید “رضا خشنود”

فرمانده انتظامی “داراب” به همراه جمعی از کارکنان با خانواده شهید جاوید الاثر ناجا “رضا خشنود” دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا نوشاد” در این دیدار، بیان کرد: اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌‌های این لاله‌های بهشتی در راه اسلام و دفاع از میهن عزیز اسلامی نبود، امنیت و آرامش کنونی حاکم بر جامعه نیز میسر نمی‌شد.

وی خانواده شهدا را ادامه دهندگان واقعی راه پر افتخار شهدا معرفی کرد که با صبر و ایستادگی در مقابل دشواری‌ها، به سنبل مقاومت و ایثار در جامعه تبدیل شده اند.

فرمانده انتظامی “داراب” تصریح کرد: نیروهای انتظامی و نظامی نیز به سهم خود در دفاع از آرمان‌ها در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رهرو راه شهدا می باشند.

شایان ذکر است شهید “رضا خشنود” از شهدای ناجا می باشد که در سال ۶۵ در منطقه اشنویه، جاوید الاثر شده است.

اجرای طرح پویش مردمی “کودک سایبری”

رئیس پلیس فتا استان از اجرای طرح پویش مردمی “کودک سایبری” با هدف افزایش آگاهی عمومی شهروندان پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان خبر داد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: افزایش نفوذ اینترنت و بروز بیماری کرونا در سطح جامعه موجب شده استفاده کودکان از فضای مجازی به دلایل مختلف از جمله سرگرمی و بازی، ارتباط با همسالان و … افزایش پیدا کند و این در حالی است که کافی نبودن آشنایی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و عدم به کارگیری راهکارهای ایمن، باعث وقوع خسارات مادی و معنوی برای کودکان شده است.

وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند در چارچوب طرح پویش مردمی “کودکان سایبری” از ظرفیت‌ بسترهای رسانه‌های نوین، رسانه ملی، رسانه‌های برخط و وب‌سایت پلیس فتا استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا استان، گفت: از کلیه شهروندان علاقه‌مند به مشارکت در امر فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی در حوزه‌ پیشگیری از جرائم سایبری خواست به پویش مردمی “کودک سایبری” با شعار “پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی” به آدرس www.cyberpolice.ir/cyberkids  مراجعه کنند.

سرهنگ “سلیمانی” افزود: ارتقاء سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و راهکارهای اثر بخش برای ایمن‌سازی فرزندان در این فضا به ‌منظور بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد جریان‌ گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرائم سایبری و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری از نتایج مورد نظر این طرح است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15623

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.