• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
فرمانده سپاه فجر:

۲۲ بهمن نماد مبارزات انقلابی ملت ایران است/۱۰۰۰ میلیارد تومان کمک معیشتی در فارس توزیع شده است

  • کد خبر : 15616
  • 18 بهمن 1399 - 16:04
۲۲ بهمن نماد مبارزات انقلابی ملت ایران است/۱۰۰۰ میلیارد تومان کمک معیشتی در فارس توزیع شده است
سردار بوعلی گفت: انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه همچنان سرزنده و شاداب در مسیر رشد و تعالی گام بر می دارد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه فجر به میزبانی اتاق اصناف مرکز فارس برگزار شد‌.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه برای کار در بازار حتما باید به مسائل و موازین دین اسلام توجه شود، گفت: مردم داری در بازار بسیار مهم و یکی از مولفه های موثر در برکت کسب و کارهاست و اگر در راه خدا کار کنیم خداوند نیز به رزق ما برکت چندبرابری خواهد داد و در آخرت نیز دست خالی نخواهیم بود.
وی با اشاره جنگ رسانه ای جریان های معاند خارجی بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: هدف این هجوم رسانه ای کمرنگ کردن دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است همانطور که می بینیم در موضوع مقابله با بیماری کرونا برخلاف جوسازی رسانه های معاند امروز کشور ما موفق تر از کشورهای مدعی غربی عمل کرده است.
سردار بوعلی با اشاره به عملکرد درخشان ملت ایران در کمک های مومنانه، گفت: میلیون ها بسته معیشتی با کمک مردم تهیه و توزیع شده و این نمونه ای از خیل عظیم موضوعاتی است که مردم پای کار هستند و به این مردم افتخار می کنیم.
وی با اشاره آزادی ۱۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی، خاطرنشان کرد: در موضوع کمک های مومنانه و مقابله با کرونا بیش از ۱۰۰۰ (هزار) میلیارد تومان در قالب کمک های معیشتی در استان فارس جمع آوری و توزیع شده و مرحله بعدی طرح نذر رهایی نیز با هدف آزادی نزدیک به ۱۰۰ زندانی جرائم غیر عمد بزودی اجرا می شود.
فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن نماد مبارزات انقلابی ملت ایران و ایستادگی آنان در برابر استکبار جهانی و رژیم طاغوت است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه همچنان سرزنده و شاداب در مسیر رشد و تعالی گام بر می دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز بعنوان الگو و شاخص مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه ملت های منطقه و جهان قرار گرفته و نظام اسلامی بعنوان یک قدرت تاثیرگذار در مقابل زیاده خواهی مستکبران جهانی ایستاده است.
وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان نقش مهمی در مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی ایفا کرده اند، گفت: قشر اصناف و بازاریان از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی فعال بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا امروز همواره در عرصه دفاع و پشتیبانی از انقلاب اسلامی حضور موثر داشته اند.
وی با اشاره به ظرفیت های استان فارس در حوزه اصناف و بازاریان، گفت: این قشر با روحیه انقلابی و کار جهادی چه در عرصه مبارزات انقلابی و چه در مقابله با تحریم های اقتصادی در خط مقدم حضور داشته و دارند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15616

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.