• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رییس دانشگاه پیام نور فارس در بازدید از حوزه های امتحانی اعلام کرد؛

افزایش ۲۵درصدی متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فارس/زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد

  • کد خبر : 15602
  • 18 بهمن 1399 - 15:51
افزایش ۲۵درصدی متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فارس/زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد
۴هزار و 774 داوطلب تحصیل در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور صبح امروز در شیراز و ۵ شهر فارس در آزمون فراگیر با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس در بازدید از حوزه برگزاری آزمون فراگیر در دانشگاه پیام نور شیراز اظهار داشت: در آزمون فراگیر امسال در استان فارس ۴ هزار و ۷۷۴ نفر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۴۳ نفر در حوزه خواهران در شهرک گلستان، ۲هزارنفر در دانشگاه شیراز و سایر داوطلبان در شهرهای جهرم، فسا، کازرون، لامرد و مرودشت در آزمون شرکت کردند.
دکتر محمدحسن صیف افزود: تعداد متقاضیان آزمون فراگیر استان فارس نسبت به سال گذشته از افزایش ۲۵ درصدی داوطلبان حکایت دارد.تعداد متقاضیان سال جاری نسبت به دوره گذشته در استان فارس یک هزار و ۲۰۰نفر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه نتایج این آزمون در اسفندماه سال جاری و از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان از نیمسال جاری(اسفندماه۹۹) در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی اضافه کرد: امکان شرکت در کلاس های تئوری به صورت آنلاین، استفاده از وام قرض الحسنه شهریه، امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم به دلخواه دانشجو از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است.
رییس دانشگاه پیام نور فارس، برگزاری کلاسهای الکترونیکی و آزمون های میان ترم و پایان ترم آنلاین را یکی دیگر از خدماتی عنوان کرد که دانشگاه پیام نور به دانشجویان خود در زمان شیوع کرونا ارائه کرده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15602

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.