• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس؛

۴هزار داوطلب کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه در فارس به رقابت می پردازند

  • کد خبر : 15599
  • 15 بهمن 1399 - 15:50
۴هزار داوطلب کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه در فارس به رقابت می پردازند
4 هزار و 774 داوطلب ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس روز جمعه به رقابت می پردازند.

دکتر محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس با اعلام این خبر گفت: نوبت بیست و یکم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل های بهداشتی روز جمعه ۱۷ بهمن ماه همزمان در شیراز و شهرهای جهرم، فسا، کازرون، لامرد و مرودشت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می بایست به درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند، یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
نماینده سازمان سنجش در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین اعلام کرد: درب های حوزه های آزمون ساعت ۸ صبح روز جمعه بسته خواهد داشت، متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
به گفته صیف، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی نیز اظهارداشت:کلیه پروتکل های بهداشتی در محل های آزمون داوطلبان پیش بینی شده است.
وی افزود: همه متقاضیان این آزمون لازم است ازامروز چهارشنبه ۱۵ بهمن به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند .
همچنین متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۶ با مراجعه به باجه رفع نقص ، گواهی یا تاییدیه مراکز بهداشتی را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.
صیف درباره مغایرت اطلاعات داوطلبان نیز گفت: با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته» و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه) مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور پس ازوورد به سایت سازمان سنجش با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
همچنین چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۶ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس، با بیان اینکه نتایج این آزمون در اسفندماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال جاری در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.
صیف ، برگزاری کلاسهای الکترونیکی و آزمون های میان ترم و پایان ترم آنلاین را یکی دیگر از خدماتی عنوان کرد که دانشگاه پیام نور به دانشجویان خود در زمان شیوع کرونا ارائه کرده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15599

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.