• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
7
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس خبر داد؛

افتتاح ۴ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

  • کد خبر : 15596
  • 05 بهمن 1399 - 15:46
افتتاح ۴ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز
در آستانه فرارسيدن ايام دهه مبارك فجر ،4طرح توليدي در شهرك صنعتي بزرگ شيراز با حضور استاندار فارس به بهره برداري رسيد .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس این طرح ها در زمینه تولید اسکلت فولادی و پروفیل فولادی،کاغذ سایز شده از کاغذ گرید کپی،داکت پلیمری و فرمالین وUFCو پارافرمالدئید است که با سرمایه گذاری ۱۶۰۰میلیارد ریالی و اشتغال ۱۰۳نفر به بهره برداری رسیدند.
استاندار فارس در مراسم بهره‌ برداری از این طرح ها در شهرک صنعتی شیراز با اشاره به طرح های بهره بر داری شده اظهار داشت : واحدهای تولیدی فولادی، پلیمری و سلولزی از جمله طرح های است که نیازهای استانی و برون استانی رو تامین خواهند کرد.
عنایت اله رحیمی افزود : اشتغال زایی مناسبی در این واحد های تولیدی ایجاد شده که با سرمایه گذاری ۱۶۵ میلیارد تومانی همراه بوده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس از اشتغال ۱۰۰ نفری در این واحد ها خبر داد و گفت : ثروت آفرینی و بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی از دیگر مزایای راه اندازی واحدهای تولیدی است.
رحیمی در ادامه از بهره برداری طرح های مختلف صنعتی و عمرانی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان فارس خبر داد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح ۴طرح صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت:این واحدها با همت و تلاش فعالان بخش خصوصی که جهادگران جبهه جنگ اقتصادی هستند حاصل شده است.
احد فتوحی در ایین افتتاح این طرح ها که در مجموعه صنعتی شرکت چسب و رزین پرسیا رزین آبنوس برگزارشد با بیان اینکه مهمترین طرحی که امروز به بهره برداری رسید طرح تولید فرمالین و UFC و پنتا اریتریتول -پارافرمالدئید با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال گفت:این طرح که با سرمایه گذاری ۵۴۰میلیارد ریال با اشتغال ۵۰نفر راه اندازی شده،محصولاتی را تولید می کند که در صنایع شیمیایی کاربرد داردبرای کشور دارای اهمیت و منحصر به فرد است .
وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از واحد های صنعتی در سال جهش تولید گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۶۰واحد تولیدی در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده اند که پیش بینی می شود تا پایان سال به ۱۰۰واحد افزایش یابند.
فتوحی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۳۳۲۰واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی استان با اشتغال افزون بر ۳۸هزار نفر به بهره برداری رسیده اند گفت:در مجموع تاکنون ۷هزار و ۱۲۴قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد شده که در قالب این قراردادها افزون بر ۲هزار هکتار زمین واگذار شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از آماده بهره برداری ۲۰واحد صنعتی در ایام دهه مبارک فجر در استان فارس خبرداد.

بر اساس این گزارش با حضور استاندار فارس،واحد های صنعتی تولید انواع پروفیل از جنس فولاد،اسکلت فولادی ساختمانی و مخازن فلزی ذخیره ای با ظرفیت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن، کاغذ سایز شده از کاغذ گرید کپی به میزان ۵ هزار تن، داکت پلیمری هزار تن به بهره برداری رسید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15596

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.