• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح عمرانی صنعتی در شهرک صنعتی خرامه

  • کد خبر : 15589
  • 16 بهمن 1399 - 15:40
افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح عمرانی صنعتی در شهرک صنعتی خرامه
همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ۵ طرح عمرانی صنعتی در شهرک صنعتی خرامه با اعتبار ۱۷۰میلیارد ریال ،افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و نیز فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خرامه برگزار شد طرح شبکه روشنایی برق ونیز طرح تولید بتن آماده با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال و اشتغال ۵نفر به بهره‌برداری رسیدند و عملیات اجرایی طرحهای شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی ونیز دو طرح صنعتی در حوزه تولید انواع شوینده ها و نیز لباس های بیمارستانی نیز با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۳۰نفرآغاز شد.
طرح توسعه شبکه روشنایی برق با اعتبار ۲۰میلیارد ریال اجرا شده و با بهره برداری از آن تمامی معابر و خیابان های شهرک صنعتی دارای شبکه روشنایی می شوند.
همچنین طرح شبکه داخلی فاضلاب نیز با اعتبار ۸۰میلیاردریال آغاز و در مدت ۱۰ماه اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در این مراسم گفت:
با اجرای طرح فاضلاب ، شهرک صنعتی در شمار شهرک هایی که دارای تمامی امکانات زیرساختی است قرارمی گیرد.
محمود رضایی افزود:شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران و متقاضیان بخش صنعت در شهرک صنعتی خرامه،فراهم شده و این می تواند نوید دهنده حرکت شهرستان به سمت توسعه صنعتی باشد‌
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز گفت:در سه سال اخیر با اجرای ۶طرح زیربنایی ،وضعیت زیرساخت ها در این شهرک صنعتی به شرایط مطلوبی رسیده است و با اجرای طرح شبکه فاضلاب نیز زیرساخت های اولیه تکمیل می شود.
احد فتوحی با بیان اینکه در یک سال اخیر و با جذب ۶۰سرمایه گذار جدید شاهد جهش جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی هستیم گفت:امیدواریم با اجرای طرح های صنعتی و ساخت وساز واحد ها ،آنها هرچه سریعتر در مدار تولید قرارگیرند تا اشتغال و توسعه صنعتی شهرستان محقق شود.
وی افزود: این شهرک صنعتی دارای ۹۷ هکتار مساحت است که تاکنون ۷۰قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد که در قالب این قراردادها ۲۷ هکتار زمین واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود :در حال حاضر سه واحد بهره بردار با اشتغال افزون بر ۷۰ نفر مشغول به فعالیت و تولید هستند.
وی تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار شامل پرداخت ۱۰ درصد از حق انتفاع بصورت نقد و پرداخت اقساطی باقیمانده در ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15589

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.