• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 15564
  • 02 بهمن 1399 - 15:00
سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه‌اندازی می‌شود
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، از راه‌اندازی سامانه مدیریت حمل‌ونقل بار بهمن‌ماه امسال خبر داد.


به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، لیلا دودمان با بیان اینکه سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه‌اندازی می‌شود، گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز پروژه‌هایی را در زمینه یادشده تعریف خواهد کرد که در دستور کار آینده شهرداری قرار می‌گیرد.
او با اشاره به ضرورت تسریع در دریافت درگاه‌های پرداخت در پروژه‌های شهروندی دارای اولویت، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری موظف است، ظرف مدت دو روز اقدامات لازم را به‌منظور راه‌اندازی دستکم سه درگاه پرداخت انجام دهد.
 عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: این درگاه‌ها باید به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحویل و گزارش کتبی اقدامات انجام‌گرفته نیز به کمیسیون اعلام شود.
او در ادامه این جلسه، به ارائه راهکار‌های اجرایی پارک انرژی ازسوی شرکت رسانا رهاورد رادین اشاره کرد و گفت: طی نشستی با این شرکت، مجموعه یادشده آمادگی دارد پارک انرژی را ایجاد و تجهیز کند.
دودمان تاکید کرد: این شرکت موظف است بعد از مطالعه و بررسی طرح مطالعات انرژی، گزارش کاملی از راهکار‌های اجرایی پارک انرژی به کمیسیون ارائه دهد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شیراز همچنین طرح‌های اولویت‌دار این کمیسیون را برشمرد و گفت: در این راستا، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مکلف است، گزارش کاملی از زمان رونمایی پروژه‌ها ارائه دهد و تمامی اطلاعات را در سامانه فرابر به‌روزرسانی کند.
 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15564

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.