• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
شهردار شیراز:

امروز انقلابی بودن به این است که امید را در مردم ایجاد کنیم

  • کد خبر : 15561
  • 16 بهمن 1399 - 14:58
امروز انقلابی بودن به این است که امید را در مردم ایجاد کنیم
شهردار در دیدار با زندانیان سیاسی انقلاب به مناسبت دهه فجر گفت: امروز انقلابی بودن به این است که امید را در مردم ایجاد کنیم و آنها را به آینده کشور خوشبین کنیم.

حیدر اسکندرپور اضافه کرد: رقابت های سیاسی و جناحی نباید باعث شود مردم از آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند، ایجاد امید با سخنرانی میسر نمی شود بلکه با کار و برنامه روشن برای تعالی زندگی مردم انجام می شود.
وی خطاب به گروه های مختلف سیاسی گفت: بین مردم خط کشی نکنیم، مردم در کنار هم و فارغ از خط کشی های سیاسی، قومی و مذهبی انقلاب کردند. دسته بندی ها را به حداقل برسانیم تا کل ملت به آینده امیدوار باشند و در کنار هم برای داشتن ایرانی سربلند تلاش کنیم.
شهردار شیراز با اشاره به برخی فرازها و رهنمودهای سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در صحبت های ایشان یک عمق استراتژیک وجود دارد و می فرمایند که آینده روشن است و این موضوع با همگرایی بین گروه های مختلف حاصل می شود.
اسکندرپور تاکید کرد: برای اینکه مردم را به کشور امیدوار کنیم، احتیاج به کار و برنامه داریم تا مردم احساس کنند آینده روشن است.
وی در جمع زندانیان سیاسی انقلاب اسلامی افزود: مردم در پی مبارزات طولانی انقلاب اسلامی را به دست آوردند و به دنبال استقرار جمهوری اسلامی، تعالی کشور و رفاه و آسایش بودند. برای دستیابی به این آمال خون ها دادند و آرزوهای آنها هنوز وجود دارد. امروز نیز نیاز داریم به مردم امید ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.
اسکندرپور ادامه داد: همگان انقلاب را به عنوان یک اتفاق درخشان که تاریخ کشور را متحول کرد، می شناسند و زندانیان سیاسی انقلاب بخشی از تاریخ انقلاب و ایران هستند.
شهردار شیراز با اشاره به فشارهای خارجی ترامپ و رسانه های برون مرزی برای ناانید کردن مردم ایران افزود: همچنین در این شرایط سخت مردم تحت فشار اقتصادی و جنگ روانی بودند، امروز از آن شرایط عبور کردیم اما مشکلات مردم باقی است. از این رو شهر باید در دهه فجر حال و هوای انقلاب و امیدبخشی برای آینده روشن داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15561

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.