• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

فارس در جایگاه دوم ورزش کارگری کشور قرار گرفت

  • کد خبر : 15546
  • 14 بهمن 1399 - 14:46
فارس در جایگاه دوم ورزش کارگری کشور قرار گرفت
رئیس هیات ورزش کارگران استان فارس و مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامی گفت: هیات ورزش کارگران فارس در 6 ماهه اول سال 99 رتبه دوم کشور را کسب کرد.

امید جواندل با اشاره به ارزیابی عملکرد فدراسیون ورزش کارگران افزود: هیات ورزش کارگران فارس با کسب ۳۷۴ امتیاز در ارزیابی صورت گرفته رتبه دوم کشور را کسب کرد.
وی ادامه داد: در ایام شیوع بیماری کرونا ۲۶ مسابقه در بخش مردان،زنان ، خانواده و فرزندان کارگران در سطح این استان برگزار شده است.
مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامی اضافه کرد: ۳ دوره کلاس آموزشی در ۶ ماهه نخست سال جاری در سطح فارس برگزار شد و تیم کوهنوردی کارگران به قله شهرستان اقلید نیز صعود کرد که همزمان با برنامه های کوهنوردی در سطح کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.
وی با بیان اینکه کارگران این استان حضور پررنگ در جشنواره فرهنگی و ورزشی اداره کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتند،که در این زمینه کسب لوح تقدیر از مقامات وزارت متبوع داشتیم و همچنین خانواده کارگران این استان حضور پررنگی در جشنواره شب یلدای کارگران سراسر کشور داشتند.
جواندل بیان کرد: در جهت ایجاد نشاط در بین جامعه کارگری برگزاری ورزش صبحگاهی در کارخانه جات استان با رعایت فاصله اجتماعی جز اولویت های این حوزه در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ بوده است.
وی در پایان از حمایت های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و دبیر هیات ورزش کارگران این استان و سایر اعضای این هیات و انجمن ها و جامعه کارگری و کارفرمایی و هیات های ورزش شهرستان ها و رئیس انجمن ورزش های همگانی کارگران فارس تقدیر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15546

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.