• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

​خدا قوت می گویم به همه کسانی که ایستگاه متروی وکیل الرعایا، این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند

  • کد خبر : 15495
  • 12 بهمن 1399 - 16:16
​خدا قوت می گویم به همه کسانی که ایستگاه متروی وکیل الرعایا، این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند
آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از ایستگاه متروی وکیل الرعایا گفت: احداث این ایستگاه کاری سخت و با استفاده از سرمایه های شهروندان است و به خوبی نیز این سرمایه ها صرف امور مردم شده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: عبور ناوگان حمل و نقل ریلی از زیرزمین بدون ایجاد زحمت برای افرادیکه روی زمین هستند، نشان از عزم و اراده برای اصلاح رفت و آمد شهروندان است.

ایشان افزود: باید احسنت گفت به همه مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این عرصه تلاش می کنند و از این اقدام تقدیر کرد. خدا قوت می گویم به همه کسانی که این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب نام وکیل الرعایا برای این ایستگاه مترو را انتخاب زیبایی دانست و گفت: نهادن نام وکیل الرعایا بر این ایستگاه زیبا، ارزش و اعتبار آن را بیشتر کرده است و تبریک می گویم به کسانی که این نام را انتخاب کرده اند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه شیراز به نام کریمخان زند شناخته می شود، گفت: باید از کریمخان زند یاد کرد و وی را بزرگ شمرد و مسئولان باید از شخصیت و نوع رفتار او در جامعه الگو بگیرند.

ایشان ضمن اشاره به نقش کریمخان زند در تاریخ شیراز افزود: امامزادگان مختلفی که در شیراز هستند، بعد معنوی این شهر را در طول تاریخ حفظ کرده اند و شکل یافتن شهر به زیبایی هنر مهندسان در ادوار مختلف تاریخی بوده است و دوره کریمخان زند از برجسته ترین دوره ها در این زمینه بوده است.

براساس این گزارش، ایستگاه وکیل الرعایا واقع در خط یک متروی شیراز با معماری برگرفته از دوره زندیه و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در شهریور ماه سال جاری افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15495

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.