• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
معاون شهردار شیراز:

عملیات اجرایی ۶ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود

  • کد خبر : 15477
  • 05 بهمن 1399 - 9:23
عملیات اجرایی ۶ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: به‌زودی عملیات اجرایی ۶ تقاطع غیرهمسطح در این کلانشهر آغاز خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسماعیل صالحی از اجرای این پروژه ها در چارچوب مطالعات جامع حمل و نقل و مصوباتی که فرایند کارشناسی آنها انجام شده به عنوان ضرورت‌های ترافیکی و اصلاح الگوهای عبور و مرور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: در راستای تداوم طرح‌های عمرانی بزرگ و تکمیل رینگ‌های شهری، برای اتصال بلوار ۵۵ متری که به موازات بلوار آفرینش عملیات اجرایی آنرا به تازگی آغاز کرده ایم عملیات اجرایی یک تقاطع غیرهمسطح در این محور با بلوار آفرینش و یک تقاطع غیرهمسطح با بزرگراه حسینی‌الهاشمی آغاز خواهد شد.
وی افزود: همچنین در ادامه پروژه بزرگراه شهید سپهید سلیمانی، تقاطع جام جم در مجاورت صدا و سیما کلنگ زنی می شود و یک تقاطع هم در بلوار جمهوری اسلامی احداث خواهد شد که به صورت رینگ به هم متصل خواهند شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: یک پروژه دیگر به نام تقاطع چمران-نیایش در دستور کار قرار گرفته که با بهره برداری از کنارگذر نیایش قابلیت اجرا خواهد یافت.
مهندس صالحی افزود: یک تقاطع غیرهمسطح نیز در بزرگراه خلیج فارس در تلاقی با بلوار ولایت در دستور اجرا قرار خواهد گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز همچنین گفت: شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر هستیم و حرکت عمرانی شهرداری شیراز حرکت قابل قبول و مورد اقبال عمومی است.
صالحی به نهضت آسفالت در شیراز اشاره و با بیان اینکه سال ٩٩ جزو نادرترین سال‌ها برای شهرداری در آسفالت معابر بوده است، افزود: ابتدا ضرورت تراش و ترمیم، روکش آسفالت و بهسازی تمام خیابان‌ها، میادین اصلی، شبکه‌های شریانی درجه ۲ و فرعی‌ها مورد کارشناسی قرار گرفت و ظرف مدت چهار ماه با به کارگیری ٣۴ پیمانکار، بیش از سه میلیون مترمربع آسفالت در سطح شهر پخش شد که ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15477

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.