• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تجلیل از بانوان فعال بسیج جامعه زنان در اجرای طرح ابتکاری شهید ابراهیم هادی

  • کد خبر : 15447
  • 17 بهمن 1399 - 11:56
تجلیل از بانوان فعال بسیج جامعه زنان در اجرای طرح ابتکاری شهید ابراهیم هادی
به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن از 16 بانوی فعال جامعه بسیج زنان در طرح شهید ابراهیم هادی به پاس خدمات تاثیرگذارشان تجلیل می شود.

به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن از ۱۶ بانوی فعال جامعه بسیج زنان در طرح شهید ابراهیم هادی به پاس خدمات تاثیرگذارشان تجلیل می شود.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در این مراسم با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن از ۱۶ بانوی فعال جامعه بسیج زنان در طرح شهید ابراهیم هادی به پاس خدمات تاثیرگذارشان تجلیل می شود.
وی در ادامه افزود: طرح شهید ابراهیم هادی با شعار “هر بسیجی، یک حامی” و با هدف حمایت از ایتام و دانش آموزان بی بضاعت با تلاش بانوان بسیجی موفق شدند در مدت کوتاهی ۵۹۳ حامی بسیجی را برای حمایت از ۶۷۵ فرزند معنوی جذب کنند.
بذرافشان با اعلام اینکه شهرستان های خنج، شیراز، کوار و خرم بید بیشترین همکاری را در این طرح داشتند، ابراز داشت: امیدوارم این کار ارزشمند متوقف نشود و حضور و حمایت بانوان پرتوان بسیجی را همواره در کنار ایتام و فرزندان نیازمند استان داشته باشیم.
بذرافشان خاطر نشان کرد: در هفته زن طرح دیگری با عنوان تجلیل از خیران خارج از کشور نیز انجام می شود.
شایان ذکر است طرح شهید ابراهیم هادی در استان فارس با شروع رزمایش کمک مومنانه، به نیت شهید ابراهیم هادی با شعار هر بسیجی، یک حامی به منظور حمایت از ایتام و کودکان نیازمند استان فارس به صورا ابتکاری آغاز به کار کرد. این طرح با همکاری سپاه فجر استان و با حضور بانوان فعال جامعه بسیج زنان در استان اجرا شد که در کشور مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد اجرایی شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15447

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.