• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
دبیر هیات ورزش های همگانی استان فارس؛

بین ادارات و نهادهای دولتی با جامعه ورزشکاران باید تعامل و همبستگی وجود داشته باشد

  • کد خبر : 15425
  • 16 بهمن 1399 - 8:08
بین ادارات و نهادهای دولتی با جامعه ورزشکاران باید تعامل و همبستگی وجود داشته باشد

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، جلسه ای پیرامون لیگ تندرستی ایرانیان با حضور خارستانی بخشدار مرکزی زرقان، جمشید دبیر ورزش های همگانی استان فارس و داوید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرقان و ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی در سالن سرو برگزار شد. […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، جلسه ای پیرامون لیگ تندرستی ایرانیان با حضور خارستانی بخشدار مرکزی زرقان، جمشید دبیر ورزش های همگانی استان فارس و داوید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرقان و ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی در سالن سرو برگزار شد.

در این جلسه ابتدا خارستانی در خصوص ورزش های همگانی صحبت کرد و گفت : بین ادارات و نهاد های دولتی با جامعه ورزشکاران باید تعامل و همبستگی وجود داشته باشد که این تعامل باید دو طرفه و در ارتقا ورزش و فرهنگ عمومی باشد.

در ادامه جمشید دبیر هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: در یک ماه گذشته ورزشهای همگانی به ورزش های گروه ۲ ترقی پیدا کرد.

دبیر هیات ورزش های همگانی در ادامه افزود: ورزش در همسایگی ورزشی است که در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی با تراکم جمعیت بالابه صورت همگانی با حضور مربی در یک قسمت از مجتمع مسکونی دور هم جمع می شوند و به ورزش می پردازند . این نوع ورزش هم باعث شناخت بیشتر همسایه ها و هم باعث نشاط و تندرستی بیشتر بین همسایه ها می شود.

غلامحسین جمشید در ادامه گفت : کسانی که علاقمندند میتوانند در لیگ تندرستی ایران شرکت کنند در این لیگ میتوانند با ورود به سایت irantandorosti.orgn میتوانند نسبت به ثبت نام و فیلم های خود را با توجه مشخصات خواسته شده بارگذاری و از جوایز این پویش لیگ تندرستی ایران بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15425

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.