• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

مدیرکل زندان های فارس به صورت سرزده از زندان نی ریز بازدید کرد

  • کد خبر : 15210
  • 04 بهمن 1399 - 16:32
مدیرکل زندان های فارس به صورت سرزده از زندان نی ریز بازدید کرد
مدیر کل زندان های فارس با حضور مسؤول مددکاری زندان های استان به صورت سرزده از زندان شهرستان نی ریز بازدید و ضمن سرکشی از نقاط مختلف پوسته میانی و داخلی به صورت چهره به چهره با کلیه زندانیان دیدار و مسائل و مشکلات رفاهی و قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

اسحاق ابراهیمی در جمع زندانیان گفت: طی تعامل با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان، مسائل قضایی اکثریت مددجویان این زندان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و تمهیدات و تصمیماتی در جهت حل و فصل مشکلات اخذ شده است.

مدیرکل زندان های فارس ضمن بررسی پرونده زندانیان مالی و گفت وگو با آنان از رئیس و دیگر مسئولین زندان درخواست کرد تا با دعوت از خیرین و جمع آوری کمک های نقدی آنان در جهت آزادی زندانیان خصوصاً زندانیان مالی غیر عمد اقدام شود.

وی اظهار داشت: در هشتم هر ماه به نیت امام مهربانی ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) در استان می بایست تعداد هشت نفر زندانی از زندان آزاد و از خانواده هشت زندانی بی بضاعت سرکشی شود.

ابراهیمی گفت: کلیه خدمات همکاران شاغل در زندان ها از برکات خداوندیست که خدمت به این قشر آسیب پذیر را وظیفه خود دانسته وکمک به همنوع را موهبت الهی می دانند و مددجویان نیز اگر قدردان زحمات همکاران ما هستند قدر خود را دانسته و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده و بهره را با عبادت، بندگی و انجام فرایض دینی و همچنین فراگیری مهارت و توانمندی خود داشته باشند.

مدیرکل زندان های فارس در دیدار با زندانیان بند قرآنی، ضمن مثبت ارزیابی نمودن فعالیت ها و محیط فراهم شده در این بند، از همه قرآن آموزان تقاضا کرد ضمن فراگیری تمامی آموزه های دینی، سعی در عمل به دستورات نورانی این کتاب آسمانی نمایند که عمل به قرآن از حفظ آیات آن با فضیلت تر می باشد و در اصل هدف از آموزش این مصحف شریف در اصل عمل به آن می باشد.

در پایان این بازدید مدیرکل زندانهای فارس با سربازان وظیفه نیز به صورت چهره به چهره گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را بررسی و در این خصوص دستوراتی صادر کرد و به علت نظم و انضباط همه سربازان را با اعطاء مرخصی، تشویق کرد.

خاطر نشان می گردد در ابتدای این دیدار امید فرخنده سرپرست اداره زندان نی ریز گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه های مختلف ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15210

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.