• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
سرپرست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز؛

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش‌های شورا چراغی برای آینده شیراز خواهد بود

  • کد خبر : 15205
  • 05 بهمن 1399 - 19:55
راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش‌های شورا چراغی برای آینده شیراز خواهد بود
سرپرست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی این مجموعه اظهار کرد: این مرکز در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و طی این مدت با برگزاری جلسات منظم هیات امنا ساختار، بستر و چارت سازمانی آن تعیین شد.

«عبدالجلیل شریفی» همچنین برگزاری جلسات شورای پژوهشی کارگروه‌های تخصصی و دعوت از متخصصان مدیریت شهری را تدوین‌کننده مسیر کلی و الزامات مرکز دانست و گفت: پاسخ کارشناسی به لایحه‌ها و طرح‌های اجرایی شورا وظیفه اصلی این مرکز است.
او حمایت از پایان‌نامه‌ها را در مقاطع تحصیلات تکمیلی از دیگر اقدامات این مرکز برشمرد و افزود: مرکز پژوهش‌ها در نظر دارد با عنایت به موقعیت ویژه قرارگیری ساختمان در مجاورت فضاهای بلااستفاده شهری، با همکاری شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی، بوستان و محل مطالعه‌ای برای ساکنان منطقه ایجاد کند.
شریفی با بیان اینکه به‌منظور برخورداری از شهری پویا و تحقق توسعه پایدار باید دست یاری به سوی اندیشمندان دراز کنیم، گفت: در این مسیر، پژوهش چراغ روشنی است که راه از بیراه می‌نمایاند و امروز راه‌اندازی این کتابخانه با نگاهی ویژه به حوزه شهری افروختن چراغی است که تابندگی‌اش موجب روشنایی راه آینده شیراز خواهد بود.
وی شیراز را زیست‌بودم عرفا، ادبا، حکما و علما دانست و بیان داشت: میراث ماندگار این اندیشمندان امروز امانتی است که در برابر آن مسؤولیم؛ از همین رو گشایش این کتابخانه تخصصی، گشایشی عظیم در تدوین راهبرد‌های شهری آیندگان فراهم خواهد ساخت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15205

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.