• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

نوجوان ارسنجانی، تپانچه تمرینی با لوله آب ساخت

  • کد خبر : 1483
  • 22 فروردین 1399 - 20:05
نوجوان ارسنجانی، تپانچه تمرینی با لوله آب ساخت
علی دهقان نوجوان تیرانداز اهل شهرستان ارسنجان که قهرمانی استان فارس را در این رشته در کارنامه دارد، با لوله فلزی آب، تپانچه تمرینی ساخت.

این نوجوان  اعلام کرد: به دلیل گرانی اسلحه قادر به خرید آن نیستم از این رو با لوله فلزی آب، مدت یک هفته طول کشید تا توانستم تپانچه  تمرینی بسازم.

وی اضافه کرد: هم اینک با این تپانچه در دوران کرونایی در خانه تمرین می کنم تا شرایط عادی شود و  بتوانم در سالن تیراندازی شهرستان ارسنجان  تمرینات خود را دنبال کنم.

این نوجوان که ۱۱ سال سن و  سه مقام استانی در رشته تیراندازی دارد ، ادامه داد:  ارسنجان از نظر  استعداد در این رشته در فارس بی نطیر است و از مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسوولان استان  می خواهیم تجهیزات مورد نیاز این رشته برای علاقه مندان را که تعدادشان زیاد است فراهم کنند.

دهقانی افزود: برای پُر کردن اوقات فراغت قالی بافی می کنم و هدفم رسیدن به تیم ملی تیراندازی است و در راه رسیدن به این هدف آنقدر تمرین می کنم تا به آن دست یابم البته نه با تپانچه ای که با لوله آب ساخته شده است.

 انتظار از مدیرکل ورزش و جوانان فارس

نایب رییس هیات تیراندازی شهرستان ارسنجان هم با تایید گفته ها و اقدامات علی دهقان به ایرنا گفت: علی دهقان که قهرمان استان است سلاح برای تمرین ندارد از این رو مجبور شده است با لوله آب تپانچه تمرینی بسازد.

زهرا صبری ادامه داد: سالن تیراندازی بسیار خوبی در شهرستان ارسنجان داریم که مربوط به شهرداری است و با وجود یک سالن خوب، اما نیاز به تجهیزات داریم و هم اینک هم علاقه مندان به این رشته با وجود بیماری خطرناک کرونا مجبورند در خانه تمرین کنند.

وی گفت: در دیداری که حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس از این سالن داشت قول داد تا پایان اسفند ماه سال پیش ۲  قبضه اسلحه در اختیار  هیات تیراندازی قرار گیرد اما هنوز محقق نشده است.

صبری  که مربی تیراندازی شهرستان ارسنجان است بیان داشت: ارسنجان در رشته تیراندازی دارای استعدادهای سرشاری است ، از مدیرکل ورزش و جوانان می خواهم به دلیل تلاش نوجوانان هر چه زودتر وعده ها را عملی کنند چرا که چندین تیرانداز این شهرستان به عضویت تیم فارس برای حضور در رقابت های کشوری در آمده‌اند. 

ارسنجان از شهرستان های شرقی فارس است که مرکز آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1483

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.