• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

هنر فاخر انقلابی پیام آور تمدن بزرگ اسلامی

  • کد خبر : 1471
  • 22 فروردین 1399 - 19:23
هنر فاخر انقلابی پیام آور تمدن بزرگ اسلامی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آستانه فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر فاخر انقلابی زمینه ساز حرکت مطلوب در مسیر حق و حقیقت و دریچه ای به سوی کمال و پیام آور تمدن بزرگ اسلامی است.

صابر سهرابی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با ارج نهادن به تولیدات اهالی فرهنگ، ادب و هنر اظهار داشت: هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد. امروز نیاز است تا از طریق هنر، اندیشه های سترگ سلحشوران وطن و پایمردی مردم سرزمینم آشکارا رخ بنماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان افزود: هنر ودیعه الهی و موهبتی رحمانی در وجود انسان‌ها بوده و باید هنرمندان از زیباترین راه ممکن جلوه جمال ربانی را در معرض دید قرار دهند و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، هنر انقلابی «زبانی است که می‌تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد» و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی همچون پنجره‌ای است که رو به سوی کمال و سعادت گشوده می‌شود و پیام تمدن بزرگ اسلامی را به گوش جهانیان می‌رساند.

سهرابی بیان کرد: در این دوره به واسطه فضای مجازی و ورود تکنولوژی در تمام ابعاد انسانی، هنرمند متعهد وظیفه خطیرتری دارد و باید به طور ویژه به بیان ارزش‌های انسانی بپردازد و فراموش نکند جبهه باطل با تمام قوا برای تأثیرگذاری بر اندیشه جهانیان تلاش می‌کند و به دلیل شیوع ویروس کرونا که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت حضوری را نا ممکن ساخته فضای مجازی فرصت مغتنمی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و اجرای مسابقات و برنامه‌های هنری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به فعالیت های فرهنگی هنری استان در قالب فضای مجازی گفت: تلاش کنیم تا برنامه هایی را برای تجدید میثاق با شهدای والامقام، تجلیل از خانواده معظم شهیدان فرهنگی هنری و تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافع سلامت استان در اولویت این ایام باشد و دعوت می نمایم تا خلق و تولید آثار و تولیدات اصحاب فرهنگ، ادب و هنر در این هفته رنگ و بوی هنر انقلاب اسلامی را با خود همراه سازد و برگزاری جشنواره های نمایش خانگی، مسابقات و برنامه فرهنگی و ادبی محافظان سلامت در قالب دلنوشته خاطره شعر، کتابخوانی و همچنین برنامه های شاد در قالب فضای مجازی، در این مسیر برنامه ریزی گردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.