• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
رئیس موسسه آموزش عالی «زند» شیراز ؛

دانشگاه «زند» شیراز پیشرو در آموزش مجازی

  • کد خبر : 1465
  • 22 فروردین 1399 - 19:10
دانشگاه «زند» شیراز پیشرو در آموزش مجازی
با شیوع کرونا ویروس در کشورهای مختلف و خصوصا کشور عزیزمان و قرنطینه های متعدد، موسسه آموزش عالی «زند» شیراز با راه اندازی سیستم آموزش مجازی، تحصیل دانشجویان خود را تعطیل نکرد.

با شیوع کرونا ویروس در کشورهای مختلف و خصوصا کشور عزیزمان و قرنطینه های متعدد، موسسه آموزش عالی «زند» شیراز با راه اندازی سیستم آموزش مجازی، تحصیل دانشجویان خود را تعطیل نکرد.

مهدی مخبری گفت: با توجه به توان علمی محققان و اساتید، سامانه ای طراحی شد، این سامانه طراحی و هم اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ درس ۸۰ رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی و مدیریت و حسابداری در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

رئیس موسسه آموزش عالی «زند» شیراز افزود: در راستای شعار موسسه که «درخانه بمانید، دانشگاه به خانه شما می آید» سلامت اساتید و دانشجویان اولویت اصلی ماست و برای این مهم هر هزینه را انجام می دهیم.

وی گفت: با توجه به مصوبه هیئت امنا با توجه به نامعلوم بودن زمان پایان اپیدیمی کرونا ویروس و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شرایط ویژه ای را برای تمام دانشجویان کشور در نظر گرفته ایم و در همین راستا با توجه به شرایط اقتصادی و تشویق دانشجویان با نظر هیئت امنا، آن دسته از دانشجویانی که فرایند انتقالی را طی کنند شهریه این ترم رایگان خواهد بود و تمام عزیزانی که به صورت مهمان در این ترم مشغول تحصیل شود تخفیف ۵۰ درصدی تعلق خواهد گرفت.

رئیس موسسه آموزش عالی «زند» ضمن دعوت از بهره مندی همه دانشجویان سراسر کشوردر استفاده از این فرصت ایجاد شده ، افزود: برای ثبت نام احتیاج به مراجعه حضوری نیست و تمامی مراحل به صورت برخط از طریق وب سایت http://zand.ac.ir/majazi انجام می گیرد و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و می توانند از طریق سامانه pasokh.zand.ac.ir یا به صفحه اینستاگرام zanduniversity پیام ارسال کنند.منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1465

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.