• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

حریق گسترده کارگاه مبل و تلاش بی وقفه شش ایستگاه آتش نشانی

  • کد خبر : 14635
  • 18 دی 1399 - 4:41
حریق گسترده کارگاه مبل و تلاش بی وقفه شش ایستگاه آتش نشانی
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از حریق گسترده یک کارگاه مبل سازی و صنایع چوب در سلطان آباد خبر داد.

محمد هادی قانع در این باره گفت: حادثه حریق در یک کارگاه مبل‌سازی و صنایع چوب در ساعت ۱۰:۲۸صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان شش ایستگاه (۳،۶،۱۰،۱۲،۱۸،۱۷) را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در شهرک سلطان آباد و در مجاورت منازل مسکونی و کارگاه های دیگر بود، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در سوله‌ای مسقف به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داده و تقریبا همه قسمت های این سوله کاملا شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه درون سوله مملو از چوب، چسب، رنگ، مبل‌های آماده و دیگر مواد اشتعال‌زا بود گفت: همین موضوع عملیات آتش نشانان را با سختی‌هایی روبرو کرده بود اما آتش نشانان موفق شدند، پیش از بوجود آمدن حادثه ای غیر قابل جبران، شعله‌های آتش را مهار و پس از مدتی با عملیاتی که از چند جهت آغاز شده بود حریق را به طور کامل اطفا کنند.

قانع با اشاره به محبوس شدن دو تن از کارگران این کارگاه در سوله ، خاطر نشان کرد: در همان دقایق اولیه دو کارگر این کارگاه در حالی که درون سوله محبوس شده بودند، به سلامت از محل خارج شده و به فضای باز انتقال داده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتشنشانی در دست بررسی است، گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خسارت به جا مانده از آن بالا بود.

به گفته قانع، آتش نشانان پس از ایمن سازی و لکه گیری کامل محل حادثه به عملیات خود خاتمه دادند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=14635

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.