• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

تقدیر حجت الاسلام والمسلمین حدائق از مجموعه سلامت فارس

  • کد خبر : 1456
  • 22 فروردین 1399 - 11:58
تقدیر حجت الاسلام والمسلمین حدائق از مجموعه سلامت فارس
ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز گذشته میزبان رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از تلاش مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقابله با این بیماری گفت: خداوند شاهد کارهای شماست و این برای شما یک حُسن و یک امتیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ «علیرضا حدائق» خطاب به پزشکان و کادر درمانی تاکید کرد: لحظات عمر و زندگی سرمایه ای است که قابل برگشت و جبران نیست، اگر می خواهید گذر عمر پشیمانتان نکند ابتدا خدا را در نظر داشته باشید و پس از آن نیاز مردم را رحمت و موهبت الهی بدانید؛ ایمان به خدا، معاد و انجام وظایف، انسان را سالم نگه می دارد.

او با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) افزود: در نگاه جهادی روز تعطیل و غیرتعطیل وجود ندارد و خدمت به جامعه در هر روزی انجام می شود؛ حضور مسوولان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل کار در روز تعطیل و تلاش برای خدمت به مردم و برگزاری نشست ستاد مدیریت کروناویروس دانشگاه حاصل ایمان آنهاست و خروجی این ایمان، عمل صالح است.

رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس ادامه داد: شما اساتید، پزشکان، کادر درمانی و مجموعه تلاشگران عرصه سلامت قدر خودتان را بدانید؛ هر بار که پزشک از خانه خارج می شود و بر بالین بیمار حاضر می شود هفتاد هزار همراه کننده دارد و هر چه کار بزرگتر باشد پاداش آن نیز بزرگتر است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق اضافه کرد: شما شغلی پرارزش و پرثواب دارید؛ نباید دیگران را از خود جدا بدانیم و باید همواره در راه خدمت به بیماران تلاش کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه و واحدهای تابعه در زمینه مقابله با کروناویروس ارایه داد.

دکتر «مهرزاد لطفی» از حمایت روحانیت استان از مجموعه سلامت تقدیر کرد و گفت: حمایت و همدلی سازمان ها و اقشار مختلف موجب انگیزه بخشیدن به مجموعه سلامت می شود.

او اظهار امیدواری کرد با همدلی و مشارکت همگانی به زودی شاهد شکست ویروس منحوس کرونا باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1456

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.