• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
​مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

تخریب بخش هایی از درخت بیل واقع در پیاده راه استاد شجریان توسط عده‌ای ناشناس

  • کد خبر : 14372
  • 18 دی 1399 - 17:24
تخریب بخش هایی از درخت بیل واقع در پیاده راه استاد شجریان توسط عده‌ای ناشناس
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بخش هایی از درخت بیل واقع در پیاده راه سلامت شیراز توسط عده‌ای ناشناس تخریب شده یا به سرقت رفته است.

حمید جورکش افزود: برای هر سازه شهری نمی‌توان نگهبان گذاشت و بیشتر سازه ها ونمادها به نحوی طراحی و ساخته می شوند که جداشدنی نباشند اما بخشی از درخت بیل که چوبی بوده توسط فرد یا افرادی تخریب شده یا به سرقت رفته است.
وی بابیان اینکه این نمادها از مولفه‌های زیبایی شهر محسوب می شوند گفت: درپوش فاضلاب که از جنس چدن است و یا مجسمه دیگ شیراز که از جنس مسی بوده و یا سطل های زباله پلاستیکی ،نورپردازی ها،کابل های زیرگذرها که در مواقع بارندگی برق را به پمپ تخلیه می‌رسانند و یا صندلی اتوبوس یا مترو، شیرآب و مقواهای اعلانات نیز  از رفتارهایی تخریبگران در امان نیستند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: در بعضی موارد نظیر سرقت درپوش فاضلاب یا کابل های سطح شهر می تواند منجر به بروز حوادث ناگوار و خطرناکی برای شهروندان شود.
وی از شهروندان خواست که در حفظ و نگهداری اموال بیت المال حساسیت جدی داشته باشند و می توانند با مشاهده چنین صحنه هایی موضوع را سریعا به شماره تلفن ۱۳۷ یا ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروهای شهرداری یا انتظامی به موضوع رسیدگی کنند.
جورکش عنوان کرد: براساس بررسی ‌های اولیه سالانه میلیاردها تومان صرف تعمیر و بهسازی خسارت های عمدی می شود که عده ای تخریب گر به اموال عمومی کلانشهر شیراز وارد می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=14372

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.