به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات غیرحضوری در بین بانکهای کشور به شمار میرود که خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین را برای نخستین بار به مشتریان شبکه بانکی معرفی کرد.
در سالهای گذشته این خدمات با استقبال مشتریان و مخاطبان بانک روبهرو شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز بخش قابل توجهی از افتتاح حسابها و درخواستهای وام این بانک بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
کل افتتاح حسابهای صورت گرفته سال قبل ۶ میلیون بوده که از این تعداد ۳میلیون و ۳۷۰هزار مورد معادل ۵۶درصد بهصورت غیرحضوری بوده است.
همچنین از کل تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۳ که تعداد آن به ۵ میلیون فقره بالغ میشود، ۳میلیون و ۱۴۰هزار فقره معادل ۶۳ درصد بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
در سال ۱۴۰۳؛
۶۳درصد تسهیلات بانک قرضالحسنه مهر ایران غیرحضوری پرداخت شد
۵۶درصد افتتاح حسابها و ۶۳درصد وامهای پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ بهصورت غیرحضوری بوده است.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=140485
- ارسال توسط : : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- بدون دیدگاه