• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 13719
  • 15 دی 1399 - 19:55
آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی در شیراز برگزار شد

همزمان با دهه فاطمیه، آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی یگان های ارتش در منطقه فارس با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح مستقر در منطقه فارس، مسئولین استانی و جمعی از مسئولین واحد امر به معروف و نهی از منکر کوی های سازمانی نزاجا در منطقه فارس […]

همزمان با دهه فاطمیه، آیین اختتامیه مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی یگان های ارتش در منطقه فارس با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح مستقر در منطقه فارس، مسئولین استانی و جمعی از مسئولین واحد امر به معروف و نهی از منکر کوی های سازمانی نزاجا در منطقه فارس در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عزیز رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس و دبیر جشنواره گوهر فاطمی، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره در سطح یگان های منطقه فارس گفت: این سومین جشنواره گوهر فاطمی است که در سطح مناطق ۱۱ گانه نزاجا برگزار می شود و امروز در اختتامیه آن قرار داریم که بحمدالله استقبال بسیار خوبی از این جشنواره در بین کارکنان و خانواده‌ها صورت گرفته و بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده و از این تعداد ۲۱۲ مورد در بخش مقاله نویسی شرکت کرده اند که بصورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در بحث عفاف و حجاب فعالیت‌های فرهنگی و ایجابی تاثیر بهتری نسبت به فعالیت‌های سلبی و برخوردی دارد و همچنین نمایشگاه برپاشده در حاشیه این مراسم نیز در راستای فعالیت های ایجابی و فرهنگی موثر می باشد که با موضوعات مختلف مرتبط با مسأله حجاب و عفاف به مدت یک ماه با رعایت اصول بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان عزیز می باشد.

در ادامه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در سخنانی با بیان اینکه در بحث علوم اجتماعی و مسأله حجاب جای کار بیشتری داریم خاطرنشان کرد: در همین بحث حجاب که یک مسأله دینی است، اگر در جنبه های عقلانی و روان‌شناختی آن خوب کار کنیم مطمئناً در جامعه بهتر پذیرفته می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خانواده تنگه‌ی احد نظام است، به این معنا که نظام اسلامی از طریق خانواده می تواند به رشد و بالندگی برسد و اگر آسیبی هم ببیند از طریق خانواده است.
وی با بیان اینکه راه نفوذ و ضربه تنها از طریق خانواده میسر است و دشمن به دنبال خانواده زدایی در کشور ماست، افزود: مهمترین استراتژی دشمن؛ جهانی سازی سبک زندگی غربی و آمریکایی در مقابل سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
وی فلسفه تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی اسلامی را این مطلب دانست که وقتی جامعه اسلامی شکل نگیرد، تمدن نوین اسلامی هم شکل نخواهد گرفت و آمادگی برای ظهور ولایت عظما محقق نخواهد شد، چرا که تحقق جامعه اسلامی بدون بهره مندی از نهاد خانواده سالم، سرزنده و با نشاط امکان پذیر نیست.
وی با برشمردن نکاتی پیرامون حفظ خانواده ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم خانواده ها را از آسیب های مختلف در فضای حقیقی و فضای مجازی مصون و ایمن کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه موقت شیراز نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در زمینه خانواده و مسأله عفاف و حجاب سخنانی را ایراد کرد‌.

در پایان از فرماندهان و مسئولان یگان های نزاجا در منطقه فارس و مسئولان واحد امر به معروف و نهی از منکر کوی های سازمانی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و هدایای نفرات برتر جشنواره به منظور تحویل به آنان به نمایندگان یگان ها تحویل گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13719

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.